• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Zag dat Motorola naast de reguliere versie van de T720 nu ook de T720i op de markt heeft gebracht.

Afbeeldingslocatie: http://direct.motorola.com/ger/images/products/phones/T720icam_mdnw.gif

volgens mij exact dezelfde specs als van de normale T720,
alleen met deze extra's:

- apart te kopen en te attachen digitale camera
- ondersteuning voor verzenden/ontavngen MMS

hadden ze dit niet meteen kunnen bedenken bij de T720, ipv nu weer een nieuw model op de makrt te brengen :? en is misschien de T720 te flashen naar een T720i :?

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:00
Waar heb je dit gezien dan? Ik dacht namelijk dat er gewoon een upgrade voor de T720 kwam.

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Archie_T schreef op 27 november 2002 @ 12:42:
Waar heb je dit gezien dan? Ik dacht namelijk dat er gewoon een upgrade voor de T720 kwam.
motorola homepage

&

www.handy.de

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

koen schreef op 27 November 2002 @ 12:33:
Zag dat Motorola naast de reguliere versie van de T720 nu ook de T720i op de markt heeft gebracht.

[afbeelding]

volgens mij exact dezelfde specs als van de normale T720,
alleen met deze extra's:

- apart te kopen en te attachen digitale camera
- ondersteuning voor verzenden/ontavngen MMS

hadden ze dit niet meteen kunnen bedenken bij de T720, ipv nu weer een nieuw model op de makrt te brengen :? en is misschien de T720 te flashen naar een T720i :?
Grappig, zelfde ontwikkeling als met de T68 en T68i.....(op camera na dan)

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:00
Ik ben hier niet blij mee, dacht altijd dat je de 720 kon flashen en dan MMS gebruiken...Ik hoop dat het toch nog op die manier gaat lukken. :(

• Storm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-03 19:23
Archie_T schreef op 27 november 2002 @ 13:42:
Ik ben hier niet blij mee, dacht altijd dat je de 720 kon flashen en dan MMS gebruiken...Ik hoop dat het toch nog op die manier gaat lukken. :(
De telefoons hebben precies de zelfde specs en hij is flashable. Dus het lijkt me stug dat dat niet kan.

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Volgens mij had ik die foon al een keer gepost in het grote Mot. T720 forum, maar ik kon toen ook niet opmaken dat het toestel andere specs had. Een T720 moet dus best naar een T720i om te hobbyen zijn. Motorola doet iig alsof ze iets compleet nieuws hebben uitgevonden, en da's dan weer een beetje jammer. Marketing is een mooi iets ;).
Pagina: 1