Spearhead install probs

Pagina: 1
Acties:
  • 16 views sinds 30-01-2008

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Heb een probleempje met Spearhead install.

Als ik Mohaa Spearhead install gaat die setup voorberijden gaat prima maar de 1e dat ik next moet drukken voor cd key invoerenzegt die dat die dat plaatje waar je die key moet invoeren niet kan vinden, nee niet denken dat ik geen key ofzo heb. Hij zegt: ''Windows cannot find 'Medal of Honor Spearhead_code.exe'.'' Terwlij dat bestandje gewoon in de eReg map staat en kan em ook gewoon laden ken zelfs key invoeren dan accepteerd die dat maar als ik gewoon wil installen zegt die weer dat die dat niet kan laden, iemand een idee wat er aan te doen ??

De search zegt niets :'(

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:42
Misschien terug naar de winkel gaan en een andere cd vragen? Misschien is je cd beschadigt :)

The devil is in the details.

• Dutchmega
  • Niet online
Ik heb het overgekocht van iemand...... En aangezien dat die in Amsterdam zonder pc zit....

• Hahn
Kan je het misschien op een andere pc proberen? Als het daar ook niet lukt ligt het aan de cd en anders moet je de makers/winkel bellen of mailen :)

• Dutchmega
  • Niet online
Op een andere pc is hetzelfde.... Volgens mij is alleen de map setup en/of eReg corrupt... de rest doet ut goed. Ergens te downloaden ;)

• Hahn
Dutchmega schreef op 27 november 2002 @ 13:20:
Op een andere pc is hetzelfde.... Volgens mij is alleen de map setup en/of eReg corrupt... de rest doet ut goed. Ergens te downloaden ;)
Als er een krasje op de cd zit kan het zijn dat er maar 1 of 2 bestandjes beschadigt zijn. Terug naar de winkel of de maker mailen :)

(Ik weet dat Spearhead nog niet in de winkel is, maar daarom zeg ik ook dat ie naar de winkel moet :+)

• Dutchmega
  • Niet online
Spearhead is al te koop slimmerd

• Dutchmega
  • Niet online
Ze zeggen: De doos zal waarschijnlijk voor de verkoop niet geopend zijn en als de CD het niet doet, is het eigen schuld :(

• Hahn
Dutchmega schreef op 27 november 2002 @ 13:37:
Spearhead is al te koop slimmerd
Ooh ok, sorry :)
Dutchmega schreef op 27 november 2002 @ 13:39:
Ze zeggen: De doos zal waarschijnlijk voor de verkoop niet geopend zijn en als de CD het niet doet, is het eigen schuld :(
Misschien is de maker wel zo aardig om een vervangende cd op te sturen, mail ze eens :)

• Dutchmega
  • Niet online
EA mailen? tuurlijk.....

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Ja waarom niet ?
Het is vrij zeker dat de CD brak is, ik weet niet of het al zo was bij de aankoop.
Maar je kunt het altijd proberen :)

Verwijderd

Ik had ook hetzelfde probleem. Oplossing: Installeer MoH AA nog opnieuw en dan de patch US/UK eroverheen (1.1) en dan de Spearhead....... Bij mij heeft het geholpen.

• Dutchmega
  • Niet online
? das raar, waarom zou dat helpen?
Misschien werkt het niet omdat ik de demo heb geinstalleerd?
Maar het lijkt me dat het allemaal niet mee te maken heeft..... Hij vind gewoon dat bestandje niet terwijl het er wel is. Rundll draait ook niet dus,..,.

• Dutchmega
  • Niet online
Laat maar jongens, heb het al, ik moest gewoon de ISO op CD branden en dan werkt het wel :)

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Huh, en je hebt hem van een jongen overgekocht, wat heb je over gekocht een iso :?...

• star-saber
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-02 10:53

star-saber

Ryzen

hij heeft hem dus niet officieel.
oplichter

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Dicht :|
Pagina: 1