Ik ben een ervaren PHP programmeur (freelance en nu is het mijn bijbaan). Ik ken de technieken van webdevelopment, (architectuur, planning, performance, scalability you name it). Maar zoals gezegd alleen in PHP/MySQL.
Nu moet ik voor mijn studie Hogere Informatica meewerken aan een ASP project (Intranet), en aangezien ik deze punten nogal hard nodig heb, ben ik van plan het aan te nemen
. Ik wou altijd al kijken hoe M$ het aanpakte, maar wat ik tot nu toe heb gezien is niet je van het.
Bottomline: Ik wil een ASP boek
. Maar eentje die de basics wat minder aandacht geeft, en het meer houdt op syntax/referentie. Of er .NET in het spel komt is nog niet duidelijk, ik denk het niet. (Is dat .NET ook snel te leren?).
Het grootste probleem is dat ik PHP heel langzaam aan heb geleerd, precies wat ik nodig heb, en anders zoek ik het op (nog nooit een class gemaakt in php
, ben ik nu over aan het lezen), maar dat ASP moet er gewoon in 2/3 weken ingeramd worden. Op een hoger niveau dan "ASP in 21 dagen" het doet
.
Ik hoop dat jullie wat van deze brij kunnen maken...(klote RSI-stimulerend keyboard hier).
Nu moet ik voor mijn studie Hogere Informatica meewerken aan een ASP project (Intranet), en aangezien ik deze punten nogal hard nodig heb, ben ik van plan het aan te nemen
Bottomline: Ik wil een ASP boek
Het grootste probleem is dat ik PHP heel langzaam aan heb geleerd, precies wat ik nodig heb, en anders zoek ik het op (nog nooit een class gemaakt in php
Ik hoop dat jullie wat van deze brij kunnen maken...(klote RSI-stimulerend keyboard hier).