Geforce 4 probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• KnEuTeR
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

Topicstarter
ik heb RedHat 7.2 hier liggen en geen zin om weer een hele nieuwe te downloaden, maar ik krijg me X niet werken want hij herkent me GeForce 4 dus niet

aangezien ik toch niet 3D ga werken in linux, kan ik dat niet een andere kaart selecteren in X waarmee het wel werkt, want nu krijg ik X niet gestart en KDE ook niet, me hele linux systeem crasht bij het booten

ik weet wel dat je van http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp
drivers kan downloaden, maarja die krijg ik NOOIT geinstalleert als ik die readme lees is ZOOO veel dingen dat je moet doen, er gaat altijd wel iets fout is mijn ervaring zelfs al doe je alles goed dus daar ga ik niet aanbeginnen.

en ten 2e, hoe kan ik me x config nog aan gaan passen NA de installatie, want ik krijg niet eens een shell te pakken hij crasht volledig enzo

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-04 09:18

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

het feit dat je geen moeite doe om het goed te doen geeft al aan waarom je pc crasht..
Je moet die stappen van nvidia volgen, als het teveel werk is , jammer dan wat moeten wij er aan doen :?

ma ma ma ma ma macron one

Verwijderd

kneuter: en toch zul je die "vele dingen" moeten doen :)
Kenmerk van NOS: veel zoekwerk :+

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:43
Tja...als je het niet eens probeert...hoe kun je dan verwachten dat het gaat werken.

Verder is er het grote m'n Nvidia drivers doen 't nie! topic voor alle ongein met NVidia drivers (omdat dit een vaak voorkomend probleem is). Dus vraag daar maar verder nadat je zelf geprobeerd hebt - die driver installeren is toch de enige optie.

Dit topic is gesloten.