Toon posts:

[chello] Wazig inlogscherm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
He

Als ik nu Internet Explorer start krijg en ga bv naar www.tweakers.net dan opent ie een chello aanmeld site (voor nieuwe users geloof ik), ik kan dus niet naar andere sites toe.

Heb iemand hier wel is last van gehad?

Onder Linux had ik ook last van dit probleem

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Ik denk dat het aan je Chello accountje ligt, hoelang heb je al Chello :?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Topicstarter
al bijna 2 en half jaar :s, zo'n scherm waarbij ik acountnaam en wachtwoord moet opgeven of zo. maar dat weet ik niet staat gerehistreerd op me pa zn naam :s

En chello bellen wordt moeilijk he

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2002 11:29 ]

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-04 12:24
Toevallig niet een keer een brief of email gehad met de mededeling dat je teveel dataverkeer genereerd ?

Verwijderd

betekend dat je modem een voor de cmts onbekend mac adres voert.

Verwijderd

Topicstarter
nee dat niet die vuile !@&#(! van chello zulle me toch niet hebben afgesloten he?
Gisternacht deed ie het tot 5 uur sóchtends gewoon goed....Opeens was de verbinding weg, na een reboot kreeg ik dit scherm :s, modem lampjes branden normaal

en ik surf al 2,5 jaar lang met dezelfde modem en netwerkkaart :s

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2002 11:34 ]

Verwijderd

Heb je misschien een andere netwerkkaart naar je modem geinstalleerd? Dan even chello bellen en mac adres doorgeven. <-- oops... beter lezen volgende keer. Wordt toch ff chello bellen vrees ik.

Er zijn kabelmodems die na enige tijd (half uur tot een uur uitstaan) bij opstarten het eerst aanmeldende macadres als connectie accepteren. Dat zou je kunnen proberen.

Overigens, ik moet zeggen dat contact met chello helpdesk mij reuze is meegevallen. 1 telefoontje, binnen 3 minuten contact en 2 dagen later had ik mijn mailgegevens via tante post thuisgestuurd (was deze nl kwijt en gebruikte chello mailadres nooit totdat ik een account op GoT wilde activeren, dat gaat nl niet met een hotmail adres...>:( )

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2002 11:47 ]

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:48

Whuzz

Dodgeball!

Volgens mij was hier laatst ook al iemand met dit probleem en die persoon had inderdaad teveel bandbreedte gebruikt en was afgesloten geloof ik. Hoe is jouw download/upload gedrag?

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Verwijderd

Topicstarter
Door een zeer instabiel systeem ben ik vaak genoodzaakt vaak te formateren. Dus windows updates vaak opnieuw maar die zijn vaak niet zo veel. 2 tot 3 nkeer in de maand download ik een groot bestand of zo van 700 MB. Eergister had ik een ISO file van Knoppix(bootable linux geen hdd nodig) gedownload. Maar het vage was, ik was aan het internetten en opeens lag ie eraf :s. Ik speel ook af en toe een potje UT me pc is dan server.

Maar OK, misschien heb ik te veel bandbraadte gebruikt. Je hoort dan toch wel een brief thuis te kijgrn of zo?

Of zou het gewoon een storing geweest zijn?
Pagina: 1