Toon posts:

is dit het geld waard?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
aanbiedinkje van een groothandel

Pentium III 500Mhz, 256Mb geheugen, 6.3Gb harddisk, Netwerkadapter, Soundcard, CD-Romspeler, 2xUSB, 2xserieel en 1 parallelpoort voor 219 Euro

ex BTW

is dit een scherpe prijs...tis wel een compaq >>?

• avon
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
wat mij betreft niet!.... compaq = lastiger te upgraden!
maar zelfs voor een kloon zou ik het niet over hebben

Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!

Verwijderd

Topicstarter
hmm..maar ben wel hard op zoek naar zo'n systeem. Heb maar een budget van 250 euro gekregen dus als iemand andere suggesties heeft graag

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:14

Sick Nick

Drop the top!

260 euro, wel mooi 575 oudewetse guldens voor een oude bak. Of hoef je de btw niet te betalen?

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-08 22:39

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Is volgens mij geen scherpe prijs als er btw nog overheen komt. Ook geen hoge prijs trouwens vind ik hoor.

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

Verwijderd

Hm, het is iig geen topaanbieding en daarnaast is het een Compaq, oftewel, van die kasten waarvoor je een half uur nodig hebt om ze uit en weer in elkaar te krijgen. Ik zou even vraag en aanbod checken als je een klein budget hebt.

Verwijderd

Kijk even op de vraag en aanbod, marktplaats.nl, of 2dehands.nl

Of wil je perse nieuw?

(ik heb zelf zo'n deskpro gehad, en nooit problemen met upgraden of die kast uit elkaar halen hoor, mijn aopen bigtower nu is een stuk moeilijker.....)

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2002 11:37 ]

Verwijderd

Topicstarter
heb al gekeken in vraag en aanbod..maar heb geen zin overal losse componenten te kopen en dan te gaan klussen....de PTT bezorging is nl erg conjo en wil ook niet stad en land afrijden...maar ga het ff proberen op o.a. marktplaats.

maar als iemand nog een systeempje dat past bij mijn budget heeft hou ik me aanbevolen ;)

Verwijderd

Topicstarter
ohja..probleem is wel dat als ik een PC aanschaf bij een particulier..ik geen BTW terug kan vragen..PC is voor mijn zaak..dus dat scheelt al bijna 40 euro.

zijn er bekende PC winkels die af en toe systeempjes in de aanbieding hebben die passen bij het budget?

• neanderthaler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-07 22:49

neanderthaler

Are friends electric?

Zit er ook een monitor bij?

In mijn ervaring is Compaq trouwens prima spul. Sinds de pentium 1-uitvoeringen zijn die desktops de snelst te openen kasten! 1 of twee knopjes indrukken, trekken en de kap is eraf! Net als bij Dell trouwens. Niks mis met Compaq voor office gebruik of voor alledaags thuisgebruik. Als het even meezit krijg je ook de originele installatieschijven erbij. Heb je ook meteen 'eerlijke' windows versie.
Pagina: 1