Toon posts:

Kan ik zomaar kabels verlengen??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo hallo,

Ik ga morgen een home cinema set van Sony aanschaffen, maar de boxen gaan nogal vrij ver van elkaar staan. Ik weet nog niet hoelang de draadjes zijn die eraan zitten, maar kan ik dus zomaar die kabels verlengen met het een of ander??
Ik heb weleens de kabels van me set naar de pc verlengt, maar dit was niet goed, want toen hoorde ik geen geluid meer uit de center. Dus vandaar mijn vraag.

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Op zich zou het wel kunnen. Of het geluid er beter van wordt durf ik zo niet te zeggen, denk eerder dat dat minder wordt.

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• MoZe
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:52
Over de kabels naar je speakers gaat genoeg vermogen, dus dat zou niet uit mogen maken.
Als je erg gevoelige oren hebt zou je kunnen overwegen om alle kabels evenveel (in verhouding) te verlengen, zodat de demping op al je speakers gelijk is.

VAO: K'nex Big Ball Factory 63045

Verwijderd

Zoals gezegd: dat wil best...ik heb zelf 2*10 meter aan mijn speakers zitten zodat alle draden goed weg te werken zijn.

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 17:21

Jag

Geen enkel probleem.

• BuG2FiX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-07 13:27
er zit veel kabel bij hoor, bij mijn sony iig wel. heb je al gekeken hoeveel?

Verwijderd

gewoon doen.. tot op een bepaalde hoeveelheid maakt het voor de meeste oren niet veel uit.. Je moet natuurlijk niet 10 keer gaan verlengen ofzo.. Maar 1 keer kan geen kwaad.. Wat ik wel zou doen is er gewoon een kroonsteentje of een gewoon verlengstekkertje voor kopen.. Zodat je niet dat gezeik krijgt dat de kabeltjes tegen elkaar komen en je dus nixx hoort.. zoals waarschijnlijk met die Centre box die je had..

SUCCES!

• Skate2000
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-12-2024
Je kunt ze gewoon verlengen,geen probleem

• MoZe
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:52
Verwijderd schreef op 27 november 2002 @ 12:32:
Wat ik wel zou doen is er gewoon een kroonsteentje of een gewoon verlengstekkertje voor kopen..
Of de hele kabel door een langer vervangen :)

VAO: K'nex Big Ball Factory 63045

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik had vroeger van m'n pc naar m'n stereotorentje kabels lopen via de zolder om zo netjes de kabels naar de andere kant van de kamer te brengen. Dat was een verlenging van 12 meter. En nog steeds merkte ik geen verschil!

Verwijderd

kan gewoon zo lang je kabel dik genoeg is.

Verwijderd

Wat voor kabel idd. Ik had mijn speakers eerst met dat grijze dunne kabel spul erg lang gemaakt. Een stuk eraf gehaald en toen was het weer beter. Maar ik heb een tijd terug hoge kwaliteits speakerkabel gehaald en ik hoor duidelijk vershil in vooral bass tonen.
Pagina: 1