[Outlook XP] Fomulieren en mappen

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• Du0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-04-2022
Ik graag bij elke map een ander layout bij die scherm een nieuwe contactpersoon maakt. Ik weet hoe je die formuliers kunnen aanpassen. Alleen ik weet niet hoe ik moet elke map naar verschillende formulieren moeten verwijzen. Ik had dit al op technet en google gezocht alleen ik kan geen nuttige infomatie vinden. Ik hoop dat jullie me deze probleem kan oplossen.

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
ff in normaal nederlands. Nix van te maken zo

• Du0
Wat ik wil is zo van stel dat ik een nieuw contactpersoon maakt bij map A een scherm met ander layout( bijv. een paar velden weghalen of toevoegen) krijgt dan wanneer ik bij map B een nieuw contactpersoon maakt.

[ Voor 13% gewijzigd door Du0 op 27-11-2002 12:03 ]

Verwijderd

Rechtermuisklik op de map, formulier, formulieren beheren en dan koppelen?

• Du0
maar zo krijg je alleen bij action een keuze om die formulier te gebruiken. Wat ik wil is dat als ik bij [nieuw] drukt dan meteen die aangepaste formulier gebruikt die bij die map hoort

[ Voor 27% gewijzigd door Du0 op 28-11-2002 09:34 ]

• Du0
Ik heb de oplossing al gevonden. Alleen nu is probleem nummer 2. Hoe design ik een formulier. Bijvoorbeeld die knopje bij contaktpersonen dat je kan kiezen tussen buisness adress en home adress( had gedacht dat het met VB werkt maar toen ik die code wou bekijken was het helemaal leeg).

[ Voor 82% gewijzigd door Du0 op 28-11-2002 12:01 ]

• Du0
wat ik bedoel is die driehoekje bij bij contaktpersonemen kunnen kiezen

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
edit knop :?

• Du0
wat ik bedoel is die Address Selector

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-08 16:46

curry684

left part of the evil twins

Zonder begrijpelijke uitleg gaat (of uberhaupt kan) niemand je helpen hoor... ga eens praten over knoppen waarbij je ze met de naam aanspreekt, die op een window zitten dat je met naam aanspreekt e.d. Wij kunnen jouw desktop niet zien of zo, dus we moeten raden naar wat je zit te roepen.

* curry684 denkt: "Ja en bij de derde smurf ga je linksaf naar de smurf waarna je smurft op de smurf als gevolg waarvan de smurf iets heel smurfigs zal gaan doen wat ik liever als smurf wou zien"

Professionele website nodig?

• Du0
De knop die ik bedoel is

wanneer je een nieuw contaktpersoon maakt krijg je een scherm waar je gegevens in kan vullen

Naast adres heb je een knopje met de vorm van driehoek waar je kan kiezen buisness adres, home adress en other adress

Die knop wil ik gaan wijzigen
Ik wil ipv buisness adres veranderen in postbus adres ( dus alleen de naam veranderen )

• Du0
snappen jullie niet wat ik bedoel of weten jullie niet hoe het moet eigenlijk?!?!?!?!?

Verwijderd

Damnz, ga eerst is naar een herintegratiecursus ofzo met nadruk op de spelling en zinsopbouw |:(

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Weet je wat...

Probeer nu nog eens een topic te openen, met daar in een duidelijke uitleg, eventueel met screenshots, zodat we snappen wat je bedoelt. Geef ook aan wat je zelf hebt geprobeerd. Dit schiet niet op namelijk.

Lomu: Beetje minder mag ook wel zeg... :{

[ Voor 11% gewijzigd door blackd op 02-12-2002 13:06 ]

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Du0 schreef op 02 December 2002 @ 11:38:
snappen jullie niet wat ik bedoel of weten jullie niet hoe het moet eigenlijk?!?!?!?!?

Moet dat nu zo schreeuwerig... Maar beide neem ik aan. Niet iedereen weet het en de rest moet twee keer lezen om het te begrijpen ;)

Je kan zelf een formulier maken met je eigen pulldown menuutje. Zie verder dus de help van Outlook. Als je halverwege je code nog een vraagje hebt kan je natuurlijk wel weer een duidelijke vraag stellen (in P&W kan dat wel denk ik, maar dan natuurlijk wel volgens het policy aldaar). Zie ook de search natuurlijk en pagina's als dit

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Oeps ik had even op F5 moeten drukken voor ik verzond ;) :+

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.