t68i datakabel / info overzetten

Pagina: 1
Acties:

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

HenkS

Da_king alias HenkS

Topicstarter
hallo,

ik wil graag mijn telnrs en agenda back-uppen op mijn pc... want heb nu alles in mijn tel. staan (t68i) .

vroeg me af hoe dit het beste kan???

via infrarood / datakabel (bluetooth heb ik niet nodig)

wat kost een datakabel of een infrarood optie??? en gaat het bij beide allebei goed en soepeltjes? of zitten er nog haken of ogen aan?

• Peetman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:00

Peetman

Tjah....

Als je een laptop/pc hebt met infrarood is dat de beste optie, heb je dat niet kan je denk ik het beste een datakabel kopen, hoe duur die zijn weet ik niet precies, zoek ff in de pricewatch.

Haken en ogen zijn mij niet bekend

[ Voor 10% gewijzigd door Peetman op 27-11-2002 11:25 ]

• MrTinux
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:58

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

Met infrarood gaat dat perfect, vooral in combinatie met Microsoft Outlook. Je kan daarvoor een tooltje downloaden (zou ook op de cd die je bij de telefoon krijgt kunnen staan, trouwens) waarmee je de contactenlijst en agenda kan synchroniseren met Outlook. Er is ook een programmaatje (ook op de cd, geloof ik) waarmee je alles kan bewaren zonder dat je Outlook gebruikt. Hier kan je ook bijvoorbeeld je smsjes in bewaren.

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

• tijsco
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
http://www.christersson.org/software_main.asp
daar heb je phonebackup. werkt samen met datakabel, infrarood en bluetooth.
moet je nog wel mobile phone manager instalerern(van se zelf)
datatkabel heeft 1 voordeel: je telefoon wordt opgeladen tijdens de verbinding.
nadeel van datakabel: je kan geen bestanden van telefoon naar pc sturen(backup werkt wel, maar geen afzonderlijke foto's, notities, etc.)
als je nog een datakabel nodig hebt: ik heb er nog een over, want ik wil toch bluetooth (zie v&a http://www.tweakers.net/aanbod/73862)

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

HenkS

Da_king alias HenkS

Topicstarter
tijsco schreef op 27 November 2002 @ 11:30:
http://www.christersson.org/software_main.asp
daar heb je phonebackup. werkt samen met datakabel, infrarood en bluetooth.
moet je nog wel mobile phone manager instalerern(van se zelf)
datatkabel heeft 1 voordeel: je telefoon wordt opgeladen tijdens de verbinding.
nadeel van datakabel: je kan geen bestanden van telefoon naar pc sturen(backup werkt wel, maar geen afzonderlijke foto's, notities, etc.)
als je nog een datakabel nodig hebt: ik heb er nog een over, want ik wil toch bluetooth (zie v&a http://www.tweakers.net/aanbod/73862)
zou je me ff kunnen mailen, heb nog een vraag + insteresse in die kabel:

snijdm@hotmail.com

• DaTimMan
  • Laatst online: 19:02
ik heb ook een kabel icm een t68i maar een IR adapter is een veel beter idee, de kabel is niet echt heel erg handig kan je alleen maar synchronizen en geen beltonen / plaatjes / etc over sturen,.

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06:50

Boss

+1 Overgewaardeerd

Da's niet waar hoor, DaTimMan. Ik heb zelf een datakabel en ik kan alles naar mn mobi versturen. Moet je wel eventueel de extentie goed maken van het bestand, en dan gewoon erheen sturen. Op die site van Christensson of zoiets die hierboven al wordt genoemd staan daar wel wat progjes voor.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• DaTimMan
  • Laatst online: 19:02
ow ok zal ik es ff gaan kijken ik kon geen beltones via mijn kabeltje krijgen

hmmmz aan de kabel vind mij pc de kabel maar heel af en toe , waar kan dat aan liggen heb de baudrate al veranderd en in de bios de poort op auto gehad en op manual + instellingen iem een idee?

[ Voor 57% gewijzigd door DaTimMan op 27-11-2002 21:50 ]

Pagina: 1