Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik zit er aan te denken om dit toestel aan te schaffen, heeft iemand hier al ervaring met de nokia 3510i? Zo ja, hoe bevalt dit toestel en is het kleurenscherm duidelijk?

Alvast bedankt.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Het verschil tussen de 3510 en 3510i is bij mijn weten alleen het feit dat er met de 3510i ook mms berichten verstuurt kunnen worden, wat met de ander niet kan.

Daarbij is de 3510i nog niet uit, dus het gaat een beetje moeilijk om ervaringen erover te vragen. :+

Dan zal je verder hier wel genoeg info kunnen vinden:
[rml][ NOKIA]3410 3510 7210[/rml]

Verwijderd

het licht echt kut in de hand en je verliest hem snel maar dat licht aan mij

Verwijderd

Topicstarter
Dat is inderdaad een verschil, maar het grootste verschil is natuurlijk dat de i-versie een 4096 kleurenscherm heeft!

Volgens mij is hij al wel verkrijgbaar, hij staat in ieder geval wel in de pricewatch....voor 218 Euro dacht ik.

• Attilla
  • Laatst online: 23-06-2021
Dat van het kleurenscherm had ik over het hoofd gezien.

En ik heb hem nog nergens daad werkelijk verkocht zien worden.
Bedrijven zetten wel vaker iets vaker op bezichbaar, terwijl het nog pre-order is.

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
hij staat al wel in de pricewatch

vind hem toch wat beter ogen als de 3510, maar da's waarschijnlijk alleen door dat kleurenscherm. hopen ook dat de polyfone beltoontjes beter (lees harder) worden dan op de 3510...

Verwijderd

Topicstarter
Hij oogt er idd beter door. Ik heb op dit moment een i-mode toestel, zo'n NEC. Daarom wil ik beslist weer een gsm met kleurenscherm!

Zijn die polyfone ringtones dan zo zacht op een 'standaard' 3510??
Er is toch ook de mogelijkheid om echte MIDI bestanden in te lezen in de 3510i?

Verwijderd

is de java van de 3510i ook beter en sneller dan die van de gewone 3510?

Verwijderd

Topicstarter
De Java ondersteuning lijkt mij ook heel cool, ben zeer benieuwd!

Zat er ook al Java ondersteuning op de 'gewone' 3510 dan?

Verwijderd

Als je voor de Java ondersteuning wilt, moet je de Siemens S55 eens kijken, die heeft echt kewle ondersteuning ervoor :Y)

Verwijderd

Topicstarter
Wat kan de S55 dan, kwa Java, wat de 3510i niet kan?

Verwijderd

Ja wil ik ook wel weten, lijkt me vet lachen Java op een mobieltje! :9

Verwijderd

Topicstarter
Kan niemand iets over de Java ondersteuning vertellen etc. ?

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op 27 november 2002 @ 11:10:
Dat is inderdaad een verschil, maar het grootste verschil is natuurlijk dat de i-versie een 4096 kleurenscherm heeft!

Volgens mij is hij al wel verkrijgbaar, hij staat in ieder geval wel in de pricewatch....voor 218 Euro dacht ik.
Dat is echt geen geld moet ik zeggen voor een phone met kleurenscherm EN java ondersteuning!

Verwijderd

hij is ook niet duur hele maal niet voor een Nokia 8)7

Verwijderd

Topicstarter
Hij is inderdaad niet duur! Ik weet wel zeker dat ik dit toestel ga kopen zodra hij in de winkel ligt, anders bestel ik hem wel via internet. Ik word helemaal gek van mijn NEC N21i 8)7

Verwijderd

Dit lijkt mij ook wel een leuk foontje :) ga hem denk ik ook halen als hij uit is, moet geloof ik binnenkort zijn want een verkoper had het over Q4 2002 8)

en wat betreft dat schermpie zal dat niet gewoon hetzelfde zijn als van de 7210 en 6610?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2002 22:16 ]

Verwijderd

Topicstarter
en wat betreft dat schermpie zal dat niet gewoon hetzelfde zijn als van de 7210 en 6610?
dat zou best wel kunnen, ja. Zijn deze mobieltjes al op de markt verkrijgbaar? zo ja, hoe bevalt dat kleurenscherm nou?
Pagina: 1