Toon posts:

Verminkte data Dreamweaver MX

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik heb al een half jaar een website van een computerzaak onder mijn hoede. Nu is dit allemaal goed gegegaan met ontwerpen prijzen aanpassen enz...

Alleen de laatste paar maanden, wordt mijn data verminkt op de een of andere manier. Hieronder is een screenshot te zien en zal het allemaal een stuk duidelijker worden.

Afbeeldingslocatie: http://213.93.172.4/public/screen.gif

De html hoort dus eigenlijk bij overige merken en prijzen op aanvraag via e-mail te stoppen, alleen hij plakt er nog een aantal tabellen achter. En wat vreemd is, is dat als ik de html in dreamweaver openen, is het allemaal oke... bekijk ik hem bij ons op de lokale server dan is het foute boel.

Ik maak dus de *.html in Dreamweaver MX vanaf een server die bij ons op het werk gevestigd is en dan doe ik de aangepaste bestanden uploaden via FTP Explorer naar het domain. Ik maak gebruik van Windows XP Pro. SP1

Als iemand hier ervaring mee heeft of een oplossing laat het dan aub weten.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
post de html code es..

• akakiwi
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-03 11:13

akakiwi

I believe in the ruling class.

Ik zie geen screenshot :|
edit:

Nu zie ik 'm wel, maar ik zie niet wat er mis aan is

[ Voor 59% gewijzigd door akakiwi op 27-11-2002 11:00 ]

| Life is a game (and games are fun) | homepage |

• Hangloozz
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-07 17:24

Hangloozz

{ @$%&# }

mja, linkje of code zou fijn zijn, het ziet er nu toch uit dat er een tabel oid niet helemaal goed afgesloten is...

www.jurgroessen.nl

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, dat ik zolang niet gereageerd heb... ik zal de link naar de website ff posten... dan kunnen jullie het makkelijker bekijken en dan moet je daar maar ff de broncode bekijken.

http://www.cskcomputers.nl

En dan klik je bij onderdelen op monitoren, en onderaan het scherm zie je dan dat hij de tabellen herhaalt. Vreemd genoeg. :/

• Hangloozz
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-07 17:24

Hangloozz

{ @$%&# }

vanaf regel 778 zitten er wel wat hiaten in:
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
</table>
  <p>&nbsp;</p>
  <p><font face="Geneva, Arial, Helvetica, san-serif" size="-1">Alle prijzen inclusief 
    19% BTW</font></p>
  <p><font face="Geneva, Arial, Helvetica, san-serif" size="-1">Prijzen onder 
    voorbehoud</font></p>
  <p><font face="Geneva, Arial, Helvetica, san-serif" size="-1">Overige merken 
    prijs op aanvraag via </font><a href="mailto:onderdelen@cskcomputers.nl?subject=Onderdelen">e-mail</a></p>
</div>
</body>
</html>

AU 4831 D (TFT) </font></td>
      <td height="21" width="17%"><font color="#333333" size="-1" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">&euro; 
        1923,-</font></td>
    </tr>

daar wordt je document namelijk al afgesloten...beetje vroeg lijkt me.

enne, leer CSS, dan kan je source toe met zeker de helft minder code ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Hangloozz op 28-11-2002 09:23 ]

www.jurgroessen.nl

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie het ja... vreemd. Ik zal het eens weghalen en dan naar de laatste regel verplaatsen zodat hij wel goed afsluit... Hier had ik nog geen eens naar gekeken...

Ik ga het proberen alvast bedankt.

Verwijderd

En dat extra regeltje heeft een eigen tabel ipv dat het in het hoofd tabel opgenomen wordt. Loop die source gewoon ff door, dan zie je vanzelf dingen die niet kloppen.

Das het nadeel van het werken met "what you see is what you (expect to) get" programma's als dreamweaver. Het is vaak niet crossbrowser en er komen vaak hele lappen code uit die makkelijk stukke kleiner kunnen en vaak veel beter werken.
Pagina: 1