Search, hoe moet ik die gebruiken?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-10 09:21

AMD

Life is short. Play more

Topicstarter
Net is een topic van me gesloten met als opmerking dat ik de search eens zou moeten gebruiken, maar dat heb ik gedaan en als ik zoek op het woord "baybus" komt er maar 1 topic uit.

Ik weet dat er meer bestaan, maar waarom laat die stomme search die niet zien?
Ik krijg nooit iets nuttigs er uit.

En waar is de FAQ van de search? Die kan ik ook al nergens vinden!
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

probeer dan in de lijst van het Casemod forum CTRL + F te doen en "Bay" in te tikken. komt wel wat leuks uit ;)

bovenin elk onderwerp forum staat "frequently Asked Questions". klik.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2002 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-10 14:51

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Heb je de search van ACM al geprobeerd?
ACM searched naar Baybus
Of google?
[google=baybus]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is dit lach wekkend bedoelt? als jeme nu eerlijk gaat vertellen dat je niet weet hoe de search en dergelijke werken.. vraag ik me af wat jij hier doet dan... Get a life... en koop het boek search for dummies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-10 09:21

AMD

Life is short. Play more

Topicstarter
Als ik de "simple search" gebruik en daar dus "Baybus" intik, daarna selecteer ik "Case modding & Electronica", ik druk op "Zoek" en dan komt er dus maar 1 topic uit.

Loop me nou niet voor n00b uit te maken! Die search werkt gewoon voor geen meter.

[ Voor 20% gewijzigd door AMD op 27-11-2002 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

http://arethusa.tweakers....ek&FMT=query&xFILTERS=--O

Bergen baybussen als je het mij vraagt. :?

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Probeer deze search eens: http://arethusa.tweakers....ek&FMT=query&xFILTERS=--O

/edit
Net te laat :(

[ Voor 16% gewijzigd door GGS_206 op 27-11-2002 11:37 ]

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-10 14:51

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Dat is bekend, maar er zijn ook alternatieven, ACM search die het redelijk doet. En google is zeer zeker ook te gebruiken.

Dus ipv overal tegenaan trappen kun je het jezelf stukken makkelijker maken door bv google te gebruiken.

Deze discussie is btw ook al vaak gevoerd, zie de search. ;)

basz2000: die was al gepost ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Vae Victis op 27-11-2002 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08 15:02
De search van ACM werkt ook slecht, in 40% van de keren dat ik iets opzoek met die search krijg ik error meldingen. Er is bijvoorbeeld ooit een topic geweest over 3ds max 5 (in W&G) nou dat kan je in beide searches niet vinden ivm outdated index of foutmeldingen.

hiero
Exception: Error reading block: got end of file
Die melding krijg je bv ook als je zoekt op "mail outlook express"

Maar goed, kan niemand wat aan doen ,met de tijd gaat het vanzelf beter. Alleen verwondert het me niet dat er zo'n topic komt.

[ Voor 13% gewijzigd door Justice op 27-11-2002 11:48 ]

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manual
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-05-2023
Volgens mij is de search er ook niet beter op is geworden. Ik heb het idee dat de search results erg strak staan afgesteld om het zo maar eens te zeggen. Bij de oude (topix tijdperk) search kreeg ik genoeg relevante zoekresultaten en nu krijg ik bijna niets meer tenzij ik één woord invoer. Dit geldt ook voor de search ACM.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Verwijderd schreef op 27 November 2002 @ 11:25:
is dit lach wekkend bedoelt? als jeme nu eerlijk gaat vertellen dat je niet weet hoe de search en dergelijke werken.. vraag ik me af wat jij hier doet dan... Get a life... en koop het boek search for dummies.
Ik wil niet heel veel zeggen, maar het zou handig zijn als jij ook de startpost leest voordat je reply'ed in het topic. Dit slaat namelijk helemaal nergens op.

Verder, ik zit vaak in IT. Ik weet zo langzamerhand wel wat is langsgeweest of niet, dus ik kan gewoon zoeken met ctrl-f op keywords die ik nog wel weet.

Verder zit er niks anders op dan het met de middelen te doen die er nu zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[Airwolf] schreef op 27 november 2002 @ 14:58:
[...]

Ik wil niet heel veel zeggen, maar het zou handig zijn als jij ook de startpost leest voordat je reply'ed in het topic. Dit slaat namelijk helemaal nergens op.

Verder, ik zit vaak in IT. Ik weet zo langzamerhand wel wat is langsgeweest of niet, dus ik kan gewoon zoeken met ctrl-f op keywords die ik nog wel weet.

Verder zit er niks anders op dan het met de middelen te doen die er nu zijn.
dit is de start post:
AMD schreef op 27 november 2002 @ 10:25:
Net is een topic van me gesloten met als opmerking dat ik de search eens zou moeten gebruiken, maar dat heb ik gedaan en als ik zoek op het woord "baybus" komt er maar 1 topic uit.

Ik weet dat er meer bestaan, maar waarom laat die stomme search die niet zien?
Ik krijg nooit iets nuttigs er uit.

En waar is de FAQ van de search? Die kan ik ook al nergens vinden!
:(
nou hierin komt ook naar voren dat ie niet verder gekeken heb dan zijn neus lang is. Iedereen weet toch inmiddels dat de normale search niet helemaal werkt.. maar die van acm wel... en anders search gebruiken houd ook google in. en dat heeft ie nog niet geprobeert.

en volgens mij staat er zelfs wat in de faq over.. dat je eerst zelf wat onderzoek moet vericht hebben. waarop ook google aangegeven staat.

Dus als je al die dingen niet wil doen kom dan niet op got.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:05
Verwijderd schreef op 27 november 2002 @ 15:58:
[...]

maar die van acm wel...
Bij 50% van de zoekopdrachten geeft ie ook een foutmelding, als het woord wat je wil zoeken een error geeft kan je daar ook niks mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pc123 schreef op 27 november 2002 @ 16:19:
[...]

Bij 50% van de zoekopdrachten geeft ie ook een foutmelding, als het woord wat je wil zoeken een error geeft kan je daar ook niks mee.
code:
1
2
Resultaten 1 - 10 van in totaal ongeveer 1,568 resultaten. 
Term frequenties: baybus: 1,568

krijg ik op die search als ik dus naar baybus zoek... oftewel hij heeft niet verder gekeken.
Pagina: 1