SG leesbaar via Google?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik hoordde pas geleden van een kennis van mij, wat ik hier zoal heb getypt op GoT. maar dan vraag ik me af, deze kennis is hier niet geregistreerd.

Aangezien ik alleen maar in SG post, kan dat voor een ongeregistreerde niet beschikbaar zijn.
Maar er bleek gezocht te zijn via google. en dan is SG wel weer te lezen voor ongeregistreerde.
Hoe zit dat nou precies :?

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Huh :? Kan je eens een voorbeeld geven waar dat dan zou zijn :? (specifiek linkje)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

SG openen via de Google cache geeft keurig een not_allowed

[google=verliefd site:gathering.tweakers.net] oid geeft ook niets :P

[ Voor 10% gewijzigd door F_J_K op 27-11-2002 10:27 . Reden: URL gefix0rd ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-10 13:50

JvS

Ik heb hem zelf ook

misschien wat dingetjes van vroeger toen sg nog niet hidden was,maar volgens mij indexeert google ons forum niet

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Laatst online: 23-06-2021
JvS schreef op 27 november 2002 @ 10:32:
maar volgens mij indexeert google ons forum niet
Jawel hoor.
Dat heeft zelfs tijdelijk in een sticky gestaan als vervanging van de react search. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

huh was het trouwens niet zo dat de sg een extra was... en dat je hier hoort te zijn voor de tech topics en niet voor de sg zoals jij aangeeft :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 27 November 2002 @ 10:59:
huh was het trouwens niet zo dat de sg een extra was... en dat je hier hoort te zijn voor de tech topics en niet voor de sg zoals jij aangeeft :X
offtopic:
Ja dat klopt wel, maar er is ooit lang lang geleden besloten door de crew dat ze dit wel toestaan. Is ook niet echt iets heel erg mis mee denk ik.
Iedereen komt hier oorspronkelijk voor de tech en velen blijven daar.... maar er zijn ook velen die het gewoon zo leuk hebben in een ander forum dat dat hun thuisforumpje wordt. Waarom daar zo moeilijk over doen? :)

(het moet natuurlijk niet de intentie zijn bij het aanmelden.... maar dat is logisch :D )

ik zit overigens een beetje te zoeken via google, maar ik kan echt niks vinden.... misschien een linkje?

[ Voor 17% gewijzigd door ArthurMorgan op 27-11-2002 11:06 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

ik heb het even geprobeerd en ik kwam idd wat dingen tegen. Als ik op zo'n link klikte dan ging ik keurig netjes naar SG, ik heb even uitgelogd om te zien of het dan evengoed leesbaar was maar ik greeg de volgende melding:
User not allowed to access this forum (not_allowed)
Dus, dat zegt wel weer genoeg lijkt mij. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
bazs2000 schreef op 27 November 2002 @ 11:35:
ik heb het even geprobeerd en ik kwam idd wat dingen tegen. Als ik op zo'n link klikte dan ging ik keurig netjes naar SG, ik heb even uitgelogd om te zien of het dan evengoed leesbaar was maar ik greeg de volgende melding:

[...]

Dus, dat zegt wel weer genoeg lijkt mij. :)
en ook als je via cache wilde kijken?

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Dit is vanuit de cache:
Vanuit cache

[ Voor 10% gewijzigd door bazs2000 op 27-11-2002 12:02 ]

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

[Airwolf] schreef op 27 november 2002 @ 10:39:
Jawel hoor.
Dat heeft zelfs tijdelijk in een sticky gestaan als vervanging van de react search. :)

Google indexeert geen javascript bij mijn weten.
De default is javascript en dus gaat dat niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
een vriend wist me duidelijk te vertellen wat ik in SG had verteld over een "supermarkt liefde" en het was best wel een nieuw topic, 2 maanden oud ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ff wat anders: vindt je het zelf nou ook niet wat on-tweakerig om alleen nog maar in een general chat fora te posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Verwijderd schreef op 27 november 2002 @ 18:59:
Ff wat anders: vindt je het zelf nou ook niet wat on-tweakerig om alleen nog maar in een general chat fora te posten?
ik post ook vaak in W&G, en help wat op sommige Tech fora. Meestal lees ik mee op SG gebied, maar ik ben er soms wel. check maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:12

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

DaNCe2k schreef op 27 November 2002 @ 19:34:
[...]

ik post ook vaak in W&G, en help wat op sommige Tech fora. Meestal lees ik mee op SG gebied, maar ik ben er soms wel. check maar.
als je op je naam klikt krijg je zo'n leuk resultaten veldje, das toch eik best wel een klein beetje 99% GeneralChat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 27 November 2002 @ 18:59:
even hierop ingaan, kheb ook een tijdje veeeeeel in hk gepost, maar nu weer telkens tech, van alleen tech en af en toe een hk post, zeg maar hoe "jullie" het het liefste zien ofzow, wordt je na een tijd gek van :P
teminste dat was bij mij zo :P
en dan heb je geen zin meer in tech, en dan verhuis je naar hk/sg/oid, en daarna ga je vanzelf weer terug naar de tech

denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Initial G
  • Laatst online: 23:13

Initial G

f.k.a. GKLQuake

AtomicShockwave schreef op 27 November 2002 @ 21:49:
[...]

als je op je naam klikt krijg je zo'n leuk resultaten veldje, das toch eik best wel een klein beetje 99% GeneralChat
Heb ik ook, maar ja, voel me te goed om nog wat tech te posten, behalve als ik er zelf wat aan heb!

:P

geintje dus

[ Voor 5% gewijzigd door Initial G op 28-11-2002 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:12

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

Initial G schreef op 27 November 2002 @ 22:02:
[...]

Heb ik ook, maar ja, voel me te goed om nog wat tech te posten, behalve als ik er zelf wat aan heb!

:P
euh Ewwww :r
lekkere instelling, als er zo meer zijn dan ziet et er somber uit voor dit forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
AtomicShockwave schreef op 27 november 2002 @ 22:54:
[...]

euh Ewwww :r
lekkere instelling, als er zo meer zijn dan ziet et er somber uit voor dit forum
Aan de " :P " te zien was dit enigzins cynisch bedoeld, en probeert ie eigenlij kte zeggen dat ie geen ruk van de tech-fora snapt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-10 15:28

JdM

Humbled

NEE!!!!

via google mijn vragen/antwoorden leesbaar?! dat vind ik niet normaal, ik post toch niet in een (na registratie , oke oke) openbaar forum al mijn verhalen , zodat iemand anders ze zou kunnen lezen?!

Topicstarter : waar maak je je druk om? wat te verbergen? dan moet je dus gewoon niet op een openbaar forum posten , wil ik alleen maar zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:09

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Radian schreef op 27 november 2002 @ 23:09:
NEE!!!!

via google mijn vragen/antwoorden leesbaar?! dat vind ik niet normaal, ik post toch niet in een (na registratie , oke oke) openbaar forum al mijn verhalen , zodat iemand anders ze zou kunnen lezen?!

Topicstarter : waar maak je je druk om? wat te verbergen? dan moet je dus gewoon niet op een openbaar forum posten , wil ik alleen maar zeggen ;)
Ach, als het echt zo zijn dan zou ik het ook melden (al kom ik er bijna niet :P ) want het zou een fout zijn in de software.....

• Zakkenwasser
  • Niet online
Radian schreef op 27 november 2002 @ 23:09:
NEE!!!!

SG zou niet te lezen moeten zijn voor een ongeregistreerde forum bezoeker, ook niet via een zoek scherm op GoT zelf

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

DaNCe2k schreef op 27 november 2002 @ 10:20:
Aangezien ik alleen maar in SG post, kan dat voor een ongeregistreerde niet beschikbaar zijn.
Verwijderd schreef op 27 November 2002 @ 18:59:
DaNCe2k schreef op 27 November 2002 @ 19:34:
[...]

weet je.. volgens mij hoef ik er niet eens bij te zetten wat ik bedoel :P

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:18

rammes

koekebakker 1e klas

veldmuis schreef op 27 november 2002 @ 21:52:
[...]

even hierop ingaan, kheb ook een tijdje veeeeeel in hk gepost, maar nu weer telkens tech, van alleen tech en af en toe een hk post, zeg maar hoe "jullie" het het liefste zien ofzow, wordt je na een tijd gek van :P
teminste dat was bij mij zo :P
en dan heb je geen zin meer in tech, en dan verhuis je naar hk/sg/oid, en daarna ga je vanzelf weer terug naar de tech

denk ik :P
klopt.. herken ik... maar o.w. als je eens niet doet wat de rest van de bezoekers doet.. tech etc. dan hoor je er niet meer bij...

Ik zou het doen!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-10 17:56

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Ik heb een vreemde doch verklarende theorie over dit voorval:

Kennis van DaNCe2K heeft gebruik gemaakt van een computer waarop een andere GoT user was ingelogd waardoor het forum voor hem zichtbaar was.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Pagina: 1