Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

In Welke Winkel heb jij een mooie casemod gezien???

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:21

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Topicstarter
Tering. Bij de vobis in heerenveen stond een mooie kast. 8) Die was echt Koel(cool). Het was een coolermaster kast. Helemaal toppie.
Het raam van lichtblauw, de kabels rood en veel casevans. Dat ding draaide 1,8 gygaherts en was 29 graden.
Dus lekker cool(koel)
heb jij er ook zo'n een >:) 8) :9~

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11 15:59
Bij de Vobis??? Gaat het dan toch de goede kant op met die winkel? :p

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
ik was op de HCC dagen bij de ( kleine ) Space Promotion stand, daar hadden ze pas een mooie kast. Het was volgens mij een Lian-Li BigTower helemaal van Aliminium met een dikke 12 cm fan aan de zijkant in het raam. Uit dat raam hadden ze met een laser een of andere mooie vorm gemaakt. Er zat een dikkke Zalman in met een dikke fan ervoor, overal zaten CCFL's vooral blauwe, helemaal van binnen afgewerkt met Alu, etc.

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-11 08:19

Demo

Probleemschietende Tovenaar

NeoGames.nl schreef op 27 november 2002 @ 09:58:
ik was op de HCC dagen bij de ( kleine ) Space Promotion stand, daar hadden ze pas een mooie kast. Het was volgens mij een Lian-Li BigTower helemaal van Aliminium met een dikke 12 cm fan aan de zijkant in het raam. Uit dat raam hadden ze met een laser een of andere mooie vorm gemaakt. Er zat een dikkke Zalman in met een dikke fan ervoor, overal zaten CCFL's vooral blauwe, helemaal van binnen afgewerkt met Alu, etc.
De Alian :) Binnenkort opent de maker er een topic over, maar eerst moeten er mooie pics van gemaakt worden :)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Opsomtopic. Heb je een mooie mod gezien die _niet van jezelf is_ dan kun je die posten in [rml][ CM] Je favoriete casemods[/rml]

Dit topic is gesloten.