Problemen met plextor 48x24x48

Pagina: 1
Acties:

• Tuud
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-11-2025
Na aanschaf heb ik deze met firmware 1.03 direct geupdate. Normaal heb ik nooit problemen met plextors alleen deze keer dus wel. Wanneer ik een lege cdr erin doe (philips silver premiums 40x, verbatims,Imations 40x etc..) blijft het lampje maar knipperen en kan ie de lege cd niet lezen. Het is me 1x gelukt om met nero 5.5.9.17 een lege cd te lezen en te branden maar daarna bleef de brander weer knipperen. Wanneer ik een normale cd/audio cd erin doe gaat het lezen prima. Daarna geprobeerd met firmware 1.02...zelfde probleem evenals de fabrieks firmware 1.01. Mijn vorige plextor was de 16x10 tevens op de secundaire master.
Zijn er nog meer mensen die dit soortgelijk probleem hebben aangezien ik nie echt topics hierover heb gelezen ..?

[ Voor 6% gewijzigd door Tuud op 27-11-2002 09:55 ]

Tuut Tuut....

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-03 15:51

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Doet ie dit alleen met die Philips CDR's of ook met anderen? Als tie het ook met anderen doet, dan wijst dit naar niets anders dan een defect aan de brander zelf en zul je em moeten ruilen voor garantie.

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

• Tuud
Heb er 5 verschillende cdr's geprobeerd,maar hielp niets. Wel raar dat ie het dus wel een keer heeft gedaan, maar anders moet de garantie inderdaad zn best doen.

Tuut Tuut....

• Tuud
Ik ga m morgen maar proberen om te ruilen. Heb er nu verschillende cd's mee kunnen branden,alleen op willekeurige tijdstippen weigert ie gewoon cd's te lezen. Zowel gebrande als ongebrande..grrrrr :?

Tuut Tuut....