Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[EL] Ik zoek deze baybus in Nederland

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• AMD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-10 09:21

AMD

Life is short. Play more

Topicstarter
Ik heb de search en de FAQ geraadpleegd, maar kon mijn info netgens vinden. Dan maar dit topic.

Ik heb op http://www.xoxide.com/ onderstaande Baybus gezien, maar wil weten of die ook in Nederland te krijgen is. De verzendkosten zijn daar erg hoog.
Graag wat linkjes. Ik moet zoiets echt hebben en zelf bouwen lukt me toch niet. :(

Plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://store4.yimg.com/I/xoxide_1717_3684440.jpg

URL: http://www.xoxide.com/dualvol6porb.html

Verwijderd

De regenboog heeft ze maar ik weet niet of daar die rood/blauwe leds in zitten. Die ik heb gezien was met groen/rode ledjes. Verders is ie precies hetzelfde

• AMD

AMD

Life is short. Play more

Topicstarter
Heb je daar ook een URL van Pureoptical?

Verwijderd

ehm dit is zelf simpel te maken, je heft alleen biocolor leds nodig, blauw-rood

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-02 22:42
Verwijderd schreef op 27 November 2002 @ 09:06:
De regenboog heeft ze maar ik weet niet of daar die rood/blauwe leds in zitten. Die ik heb gezien was met groen/rode ledjes. Verders is ie precies hetzelfde
A-Tembo ofzow heeft ze ook en ze hebben idd groen/rode leds.

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-02 22:42
AMD schreef op 27 November 2002 @ 09:12:
Heb je daar ook een URL van Pureoptical?
Wat dacht je van ff zoeken. 8)7

• SmauG
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01-2022
zown babybus is gewoon zelf gemaakt :/ volgens mij kan je die zelf ook beter maken als dat je hem kant en klaar koop... zal je wel wat centen schelen :) maarja. je doet het of je doet t niet :P

Verwijderd

Dit is een zeer simpel zelfgemaakte baybus lijkt me. Ik heb er zelf ongeveer precies zo een gemaakt alleen dan met andere kleur ledjes.

Gewoon wat tuimelschakelaartjes en wat ledjes en wat weerstandjes ( je kan je lokale elektroboer vragen welke je nodig hebt als je er zelf niet uitkomt).
Met een boortje ofzo gaatjes boren, ledjes erin lijmen en aan die schakelaartjes zit vaak een soort van dik schroefdraad met 2 ringetjes eraan waarmee heb hem kan vastschroven in de baybus.

• AMD

AMD

Life is short. Play more

Topicstarter
Het probleem is dat als ik het zelf moet gaan maken, ik waarschijnlijk duurder uit ben. Eerst al die spulletjes kopen, dan een soldeerbout en aanverwante spullen.

Bovendien heb ik worstenvingertjes, niet geschikt voor priegel werk. :)

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

FF iets beter zoeken, daar is echt genoeg over te vinden.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.