Hij is hier: http://www.easycomputers.nl/index.php?cPath=55_54 voor maar 11,78 euro. Hij moet dan op een XP 2000+ gaan.
ja die zijn goed te noemen.
Ik heb er 2 geplaatst op 2000+ en het resultaat was heel goed , beter dan m'n eigen veel te dure swiftech .
Ik heb er 2 geplaatst op 2000+ en het resultaat was heel goed , beter dan m'n eigen veel te dure swiftech .
Tweak!
Verwijderd
Er is ook een Falconrock II te koop van Spire, die heeft een koperen "core" van de koeler, maaar voor de rest aluminium. Deze gaat zowiezo tot een 2600+
Aanradertje
Aanradertje
Ja de WhisperRock III is zeker goed. Vrijwel gelijk aan de WhisperRock II dus als je die goedkoper kan vinden zou ik die nemen.
Met de FalconRock heb ik geen ervaring maar klinkt nog wat beter, maar zal wel duurder zijn vanwege het koper erin.
De fan maakt niet te veel herrie en ik denk dat hij op 7V vrijwel onhoorbaar is.
De search mag je btw ook wel eens gebruiken.
Edit: 100e post
Met de FalconRock heb ik geen ervaring maar klinkt nog wat beter, maar zal wel duurder zijn vanwege het koper erin.
De fan maakt niet te veel herrie en ik denk dat hij op 7V vrijwel onhoorbaar is.
De search mag je btw ook wel eens gebruiken.
Edit: 100e post
[ Voor 3% gewijzigd door Jelle Steenbergen op 27-11-2002 09:39 ]
Ik heb hem (w. rock3) zelf ook vanwege zijn erg lage prijs. Erg groot ding, maar houdt mijn CPU koud genoeg. Klein beetje overgeclocked zelfs zonder problemen tot nu toe.
Oja, het is een XP 2000+ draaiende op 1.73Mhz
Op m3dzone las ik de volgende review er over:
Reviews: Spire WhisperRock III receives gold award!
http://www.m3dzone.com/mo...iews&rop=showcontent&id=3
Ze zijn er van weg vanwege goede prijs/prestatie combinatie.
Oja, het is een XP 2000+ draaiende op 1.73Mhz
Op m3dzone las ik de volgende review er over:
Reviews: Spire WhisperRock III receives gold award!
http://www.m3dzone.com/mo...iews&rop=showcontent&id=3
Ze zijn er van weg vanwege goede prijs/prestatie combinatie.
[ Voor 13% gewijzigd door Chnub op 27-11-2002 09:45 ]
Verwijderd
tis een leuk koelertje hoor (de whisperrock) t houdt mn xp1700 nu na een nacht belasting op 46 graden gestressed. met fan op 7 volt.
Verwijderd
ik heb dezelfde koeler op mijn athlon xp 2200+ en ben daar heel tevreden van, goede koeling en zeer stil
>See it for ur self

Stressend tems zijn rond de 42° zal er nog eens screeny van nemen
gl
>See it for ur self
Stressend tems zijn rond de 42° zal er nog eens screeny van nemen
gl
Kan je 'm gewoon gelijk via je mobo voeden? Dus niet via de psu?
Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
Verwijderd
/offtopic
Jeetje die w.rock doet het nog beter dan mijn alpha heatsink met papst fan? Ik haal 40/44 maar wel met 4 coolers in me case...
Ontopic:
hiervoor een w.rock 2 gehad en daar was ik ook wel blij mee! Goeie prestatie@
Jeetje die w.rock doet het nog beter dan mijn alpha heatsink met papst fan? Ik haal 40/44 maar wel met 4 coolers in me case...
Ontopic:
hiervoor een w.rock 2 gehad en daar was ik ook wel blij mee! Goeie prestatie@
Verwijderd
Jazeker en zoveel duurder is hij ook niet, zo rond de 15, 17 euro... Hij heeft een copperbase en is voor de rest van alu, dus deze zou altijd de warmte iets beter geleiden dan een full alu koelblok.
Temps rond de 32/35
Succes !
Temps rond de 32/35
Succes !
Zoek ff wat reviews, search, e.d.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()