[W2k-SP3] Crash --> profile corrupt --> terug naar af.

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-05 02:21
Zojuist crashte windows. De eerste vastloper sinds een maand. Tja, kan gebeuren denk je dan.

Helaas werd ik even later toch minder blij. M'n profiel kon niet meer geladen worden omdat het 'corrupt' is. Kortom, ik ben weer terug bij af. Alle instellingen zijn verdwenen en m'n originele profiel terugzetten gaat ook niet omdat ie dan blijft zeuren dat het 'corrupt' is waarna er een tijdelijk profiel wordt aangemaakt en zo is het kringetje weer rond.

Ik vindt het ERG slecht dat een 'normale' vastloper zulke ingrijpende gevolgen kan hebben. En dit is niet de eerste keer. Ik weet nog goed dat ik, toen ik WindowsXP draaide, na een crash opeens weer in teletubbieland was aangekomen.

Ik zet wel weer een ghost image terug, maar ik ben minstens een uur bezig met het installeren van alle programma's en drivers. Het komt ook weer ERG goed uit om half 1 's nachts (NOT).

Je zal maar een 'normale' gebruiker zijn die niet een ghost image paraat heeft en niet weet hoe drivers geinstalleerd moeten worden en niet alle programma's/bestanden/downloads op een ANDERE schijf heeft staan en niet weet waar de e-mails worden opgeslagen. Wat dat betreft ben ik (als ik alles in turbo-tempo doe) in iets minder dan een uur weer helemaal OK, maar ik wil niet eens weten hoe de gemiddelde pc-gebruiker zich voelt bij een dergelijke melding om half 1 's nachts.

* Undertaker2 gaat maar weer z'n systeem opnieuw installeren. Van het vroeg naar bed gaan komt weer niks terecht. Lang leve de 'ons-leven-makkelijker-makende-computer' !!!

;)

/edit
De error was een kernel_stack_inpage error. Volgens de starter vam dit topic [rml][ IBM] hdd gaat stuk?[/rml] zou dat een overlijdende HD kunnen betekenen of minder waarschijnlijk een foutje in de IDE controller o.i.d.

[ Voor 12% gewijzigd door Undertaker2 op 27-11-2002 00:53 ]

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik zou haast willen zeggen: "Bedankt voor de mededeling". want daar komt je topic wel op neer :)

Daarom gooi ik em ook op slot, omdat het niet veel zinnigs brengt als "ik heb iets meegemaakt en ik wil het ff kwijt" :)

Dit topic is gesloten.