Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
"Dat" toegevoegd, dat andere is geen fout.
[ Voor 3% gewijzigd door Wouter Tinus op 27-11-2002 00:34 ]
Professioneel Hyves-weigeraar
Huh? mag heeft er dan tussen uit? Intel heeft een leidersrol aangenomen ..... kzal maar niet de DD erbij pakken met de definitie van aannemen, maar het is niet goed geloof me
*no flame intended*
*no flame intended*
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
Het was in ieder geval een foute verbetering.
Professioneel Hyves-weigeraar
dat kan
tis laat enzow, ff spieken wat het nu is
enter
enter
enter
*zucht* zow, nu heb ik wat witruimte. Excuses voor de _foute_ verbetering, maar denk dat je nog veel reacties gaat krijgen over je aangenomen.... ik heb ff geen zin om het na te kijken maar volgens mij kun je daar beter heeft leidersrol genomen van maken.... maar het is jou/jullie keus
no offense enzo.... * Zwerver gaat slapen
enter
enter
enter
*zucht* zow, nu heb ik wat witruimte. Excuses voor de _foute_ verbetering, maar denk dat je nog veel reacties gaat krijgen over je aangenomen.... ik heb ff geen zin om het na te kijken maar volgens mij kun je daar beter heeft leidersrol genomen van maken.... maar het is jou/jullie keus