Spellen groothandel gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 245 views sinds 30-01-2008

• Gabriel_Knight
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:39
Goedendavond.

Omdat ik met mijn ondernemingsplan "vast" loop, hoop ik dat iemand mij kan helpen.
Ik ben namelijk op zoek naar een groothandel (geen bol.com) waar ik als fictieve winkel mijn spellen (en als het kan dvd's) kan betrekken.

Tja dit is weer es wat anders dan een discussie over de nieuwste spellen.

Ik hoop dat iemand wat adresjes (liefst internet) weet, zodat ik weer verder kan werken, want ik loop echt vast (kan geen groothandel vinden)

Met vriendelijke groet

Reinald Snel

• Dark_M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Dark_M

DKM

Misschien kan je een naar een gewone gameshop gaan en daar eens wat informatie los weten te krijgen :) over waar ze hun games/hardware/DVD's vandaan halen.

[ Voor 21% gewijzigd door Dark_M op 27-11-2002 11:05 ]

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

• Hahn
  • Nu online
Misschien heb je wat aan de MediaMarkt. Dat is een hele grote winkel dat alles heeft en ze zijn met spellen nog goedkoper ook. MediaMarkt.nl bestaat ook, maar daar staan geen prijzen en kan je volgens mij niet bestellen...

The devil is in the details.

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:29
ehm tja... al eens geprobeerd contact op te nemen met nintendo, microsoft(akelig he) of sony?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Judaz
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Judaz

--->) . (<---

zoek eens naar distrubuteurs en importeurs, als je alles bij een leverancier kon halen ging niemand meer dan de winkel.

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

MaRc0 schreef op 27 November 2002 @ 08:58:
Misschien heb je wat aan de MediaMarkt. Dat is een hele grote winkel dat alles heeft en ze zijn met spellen nog goedkoper ook. MediaMarkt.nl bestaat ook, maar daar staan geen prijzen en kan je volgens mij niet bestellen...
Ehh ja hij zoekt een groothandel en geen consumentenwinkel zoals de mediamarkt.
En zo goedkoop is mediamarkt nou ook weer niet ze hebben alleen de populaire games wat goedkoper maar de rest is net zo duur als ergens anders of zelfs nog duurder.. 'k kwam laatst American McGee's Alice tegen voor de volle prijs terwijl die bij freerecordshop tegen voor maar 15 euro dus (8>

[ Voor 26% gewijzigd door Dark_M op 27-11-2002 11:07 ]

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Volgens mij kun je het beste contact opnemen met de game importeurs in Nederland, want die handel verandert nogal. Alle maatschappijen waar ik drie jaar geleden kocht zijn failliet, dus veel verder dan deze tip kan ik je helaas niet helpen.

Misschien ff Homesoft (www.homesoft.nl) bellen om te vragen?

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Je zou misschien ook naar kamer van koophandel een e-mail kunnen sturen? Of scoot bellen (als dat nog bestaat). Ik noem maar wat hoor.

TMAXTINT

Verwijderd

www.micromedia.nl
alstublieft :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2002 18:09 ]

• Fatalharry
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-01 16:22

Verwijderd

Gabriel_Knight schreef op 26 november 2002 @ 23:44:
Goedendavond.

Omdat ik met mijn ondernemingsplan "vast" loop, hoop ik dat iemand mij kan helpen.
Ik ben namelijk op zoek naar een groothandel (geen bol.com) waar ik als fictieve winkel mijn spellen (en als het kan dvd's) kan betrekken.
Hoe bedoel je fictief, want volgens mij is het niet de bedoeling dat iedereen die geen bedrijf heeft bij de groothandel gaat kopen, want dan heeft de detailhandel natuurlijk totaal geen afzetmarkt meer...
En btw, greetz onder je post hoeft niet :) We doen hier elkaar altijd de groeten.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2002 19:40 ]

• Fred_Perry
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-01 06:21
stuur gewoon een mail naar nintendo en sony :?

trouwens, die Dimensionplus is geen groothandel.

[ Voor 17% gewijzigd door Fred_Perry op 27-11-2002 19:54 ]

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-01 22:03

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Pewwy schreef op 27 november 2002 @ 12:40:
Volgens mij kun je het beste contact opnemen met de game importeurs in Nederland, want die handel verandert nogal. Alle maatschappijen waar ik drie jaar geleden kocht zijn failliet, dus veel verder dan deze tip kan ik je helaas niet helpen.

hehe, die zijn ook failliet cq ermee gestopt

/edit hm, site doet t en er staan geen "we zijn failliet" meldingen... had t toch echt gelezen in de PU

[ Voor 11% gewijzigd door Glorificationer426 op 27-11-2002 20:56 ]

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01-2025
Okay ik begrijp het probleem wel een beetje. Ik heb 2 jaar terug ook een businessplan geschreven voor school (fictieve muziekwinkel op internet) en een strategisch marketingplan voor Libertel (ook school trouwens).

Misschien is het handiger als je iets meer verteld over die informatie die je nodig hebt en waarvoor? Is het bijvoorbeeld voor een distributie-analyse of iets dergelijks? Of ben jij fictief een concurrent van de groothandel?

Ik kan je eventueel mijn businessplan wel geven.

Verwijderd

Hier vind je wel aardig wat distributeurs :).

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:37

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Pewwy schreef op 27 November 2002 @ 12:40:

HomeSoft is failliet... :p

www.contactdata.nl is een distributeur/importeur.

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-01 10:57
Mja, vind het niet echt een topic voor in Spielerij...

There is no magic.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.