Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
heb je hier iets aan?
http://www.zalman.co.kr/english/product/zm300a-apf.htm
http://www.zalman.co.kr/english/product/zm300a-apf.htm
Pwnd
Verwijderd
Ik heb er zelf 1 in m'n pc hangen en hij bevalt prima !
Het enige probleem wat ik had was dat ie na een tijdje harder ging draaien en daarna niet meer terug ging naar de oude snelheid. Dus heb ik t draadje van de sensor doorgeknipt -> probleem opgelost, stille voeding, houd t perfect !
Het enige probleem wat ik had was dat ie na een tijdje harder ging draaien en daarna niet meer terug ging naar de oude snelheid. Dus heb ik t draadje van de sensor doorgeknipt -> probleem opgelost, stille voeding, houd t perfect !
hmmz dat is wel handig om te weten 
staat hij nou in noiseless mode?
ik hoop dat mijne gwoon temp controlled blijft werken, ik vertrouw niet echt op de noiseless mode (1500rpm)
staat hij nou in noiseless mode?
ik hoop dat mijne gwoon temp controlled blijft werken, ik vertrouw niet echt op de noiseless mode (1500rpm)
Verwijderd
Ik draai al maanden met de voeding in noiseless mode, nooit problemen mee gehad. Ook niet als ik m'n pc een aantal dagen aan laat staan.
ben je je voeding alleen niet 2x zo hard aan het verslijten?
Ik heb hem nu, en fan lijkt idd te werken, hoewel het zeker niet geruisloos is. En hij maakt een vrij hoge piep, als ik scroll wordt het harder enzow 
Best irritant...
Best irritant...
[ Voor 7% gewijzigd door Makkelijk op 28-11-2002 16:06 ]
Verwijderd
ik heb hem in een compuutje zitten die niet op mijn lijstje staat, maar hij is erg stil en bied genoeg mogelijkheden om veel HDD's kwijt te kunnen
wow, als ik een papst fan aansluit op een molex wordt de piep ineens harder, en lager
Anderhalf uur zoeken en geen niets vinden?
tik eens in Google "Zalman power supply review" ofzo... massa's hits.
Zoeken dus.
Zoeken dus.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()