Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
Waarom moet je hem in VirtualDub naar AVI zetten?
Dat hoeft helemaal niet.
Dat hoeft helemaal niet.
Nee hij hoeft niet aan uncompressed avi, je moet gewoon ff bij video kiezen voor 'direct stream copy'...
Mother, will they like this song?
Verwijderd
Klopt, gewoon direct stream copy kiezen, en dan de frame rate van de video (of het geluid veranderen) Als het geluid voor begint te lopen, framerate van video verhogen, als geluid achter loopt, frame rate van geluid verhogen. Volgens mij zit er in virtualdub ook een optie in "change framerate so that audio and video durations match".
heb je al een microdvd player geprobeerd helpte bij mij ook, had 't zelfde probleem maar micro stopt gewoon even en start dan de film of 't geluid eerder zodat bijde synchroon met elkaar lopen...
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Verwijderd
nimo codecpack downen en een frameserver instaleren. Die synchroniseerd beeld en geluid om de 10 sec. Nieuwste divx codec instaleren? of nogmaals de divx codec instaleren wil ook wel eens helpen
Pagina: 1