[Divx]Geluid loopt niet synchroon.

Pagina: 1
Acties:

• Looki
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:43

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

Topicstarter
Ik heb een probleem met het afspelen van Divx :(

Bij films van 23,9.. frames per second krijg ik dat het geluid steeds verder van het beeld gaat lopen.. ik heb al gezocht.. maar het probleem is dat daar virturaldub word aangeraden het goed te zetten.. alleen wil ik dat ik hem in divx houd dan moet ik hem naar avi zetten.. de grote is dan 74 GB.. de max ruimte die ik op een partitie heb is 60GB :( (NTFS dus kan grotere files dan 4096 MB aan).. maar weet iemand een andere optie?

Ik heb de films ook al op de PC van een vriend afgespeeld.. daar spelen ze wel gelijk..
System specs: zie title..

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

• Quitter3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-02 16:30
Waarom moet je hem in VirtualDub naar AVI zetten?
Dat hoeft helemaal niet.

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

TheLunatic

Ouwe boxen.

Nee hij hoeft niet aan uncompressed avi, je moet gewoon ff bij video kiezen voor 'direct stream copy'...

Mother, will they like this song?

Verwijderd

Klopt, gewoon direct stream copy kiezen, en dan de frame rate van de video (of het geluid veranderen) Als het geluid voor begint te lopen, framerate van video verhogen, als geluid achter loopt, frame rate van geluid verhogen. Volgens mij zit er in virtualdub ook een optie in "change framerate so that audio and video durations match".

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:44

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

heb je al een microdvd player geprobeerd helpte bij mij ook, had 't zelfde probleem maar micro stopt gewoon even en start dan de film of 't geluid eerder zodat bijde synchroon met elkaar lopen...

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Verwijderd

nimo codecpack downen en een frameserver instaleren. Die synchroniseerd beeld en geluid om de 10 sec. Nieuwste divx codec instaleren? of nogmaals de divx codec instaleren wil ook wel eens helpen
Pagina: 1