Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl
Wellicht even slim om te kijken op support.microsoft.com
Ik kom daar bijvoorbeeld op De computer loopt vast zodra het Windows-logo wordt weergegeven bij het opstarten als ik zoek naar 'opstarten' in de categorie Win98
.
Neem aan dat het over SE gaat btw.
Ik kom daar bijvoorbeeld op De computer loopt vast zodra het Windows-logo wordt weergegeven bij het opstarten als ik zoek naar 'opstarten' in de categorie Win98
Neem aan dat het over SE gaat btw.
ja ook... heb al geprobeerd door SE in Veilige Modus er overheen te installeren, maar ja.. zelfde probleem na installatie. Ik ga daar ff lezen thanx
Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl
Hm, ik heb ook weleens bij iemand gehad en wat bleek: de CD-ROM speler werd twee keer geladen door verschillende programma`s (MSCDEX>EXE en nog eentje)
Ik heb in de autoexec.bat de vermeldingen van het tweede programma verwijderd en toen starte Windows wel goed.
Ik heb in de autoexec.bat de vermeldingen van het tweede programma verwijderd en toen starte Windows wel goed.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
dat laatste zou nog kunnen... het ligt iig niet aan die mogelijkheid van Microsoft Support, want stap-voor-stap bevestigen had ik al geprobeerd, ook geen resultaat