Gooi het maar in de groep
---
hahaha
We spend our years as a tale that is told
en als die d.net servers er weer eens uit zijn, heb ik mee weer een kutdag...
ik ben ook al bij de dokter geweest, en op school vinden ze me allemaal ziek...
Ik heb mijn 18-jaar jonge leven totaal vergooid
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Verwijderd
en ik vind het schitterend
en de stats van Marc H zijn altijd vet cool
he marc een leuk weekend toegewenst
[this message was send by a Burnin'Cow]
Let's make DPC number one in the world
Verwijderd
Ik heb altijd gedacht dat ik de enigste was, maar nu weet ik dat ik niet alleen sta. Maar ik ben er nog niet aan toe om er over te praten. Mijn omgeving zegt dat ik nog in de ontkenningsfase zit, maar ik vind dat ik geen probleem heb. (klassiek gevalletje)
Maar als er geen stats zijn ben ik niet aanspreekbaar, geprikkeld en onrustig van aard. Is toch heel normaal, of niet.
Is er een Psycholoog op GoT???
Mooooooh
Verwijderd
Verwijderd
Hoezo probleem ? Zolang de 26e <AAARGH> stroomstoring er nog niet is (zal vanmiddag wel komen, mark my words) heb ik NERGENS problemen - BLIJFT van die knop af gloeiendegloeiende !!! - mee.
Oh ja, en ik ben 25 en nog jong en onbedorven en zo. Beter gras grazen dan gras roken ... he, waarom kiezen ?
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Groeten van een Statsoholic.
Verwijderd
ik ben 26 jaar, ben al 6 maanden bezig met RC5 en loop altijd in de top 30 van DPC rondt
[Dutch Power Cows] DPC Civility Team
I need stats every morning.
Als ik 's morgens op de zaak kom, dan zet ik de buis van m'n pc aan en log aan. Dan check ik i-net hoever ik in de stats van die dag sta
Vervolgens een bakkie doen, en dan beginnen met werken.
Is dit errug ?
Virussen? Scan ze hier!
Greetinx [eNeRGy]
Ik vind jullie allmeaal maar een zootje weeners hoor.
Ik kan nog gewoon opstaan en de dag doorkomen met de DAILY stats van dnet.
Mkay, ik geef toe dat ik af-en-toe wel eens mijn proxystats check, maar soms verveel ik me gewoon en dan kijk ik alleen omdat ik niets beters te doen heb. Bovendien kan ik stoppen wanneer ik wil, ja?!
Kijk, dat mijn ledematen in de loop van de dag gaan bibberen enzo komt hier helemaal niet door. Alzheimer is heel normaal voor 19-jarigen!
Een gevoel van onveiligheid als je op internet bent en je koe niet bij je hebt slaat hier toch ook helemaal niet op?
Er is hier geen probleem!
[/ :+]
Verwijderd
Ik kan soms uren lang naar het telnet-schermpje kijken, wachtend op nieuwe flushers. Als er iemand verbind ga ik gelijk kijken wie het is, zijn stats opvragen ed.
Het gaat zelfs zo ver dat ik MOET blijven kijken totdat iemand verbind, zolang er niemand verbind, mag ik niet anders doen. Hierdoor mis ik vele uren school en werk. Ik ben al twee keer mijn baan kwijt geraakt, en ik wordt waarschijnlijk van school gestuurd. DPC beheerst mijn leven, maar ik kan er niets aan doen.
Ik heb hulp nodig.
Marc is mijn guru en de pproxy page van Wildhagen heeft zelf t.net vervangen als mijn startpage.
plz help...
Mhoooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Verwijderd
Helaas kom ik er door deze thread net achter dat ik een vreselijke ouwe lul (32) ben, vergeleken met de andere koeiemannen.
Ik heb nu dus ook een complex. Dankjewel blimmel!
Verwijderd
Het zou mooi zijn als het er zo uit zag...
Verwijderd
Ik doe in driekwart jaar wat Interior Lulu in een halve dag doet
Leeftijd: 28
Status: Verslaafd / stats junk
Houdt van: hobby's en koetjes
Hekel aan: kouwe kalkoen
-----------------
Het plaatsen van dit bericht duurde 7 minuten wegens het 4* checken van wat stats
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
leeftijd: 19
En ik ben net zoals bijna alle andere dpc'ers verslaafd aan stats.
Zelfs zo erg dat ik s'ochtends eerst stats kijk en dan pas ga roken.
Als d'r geen stats zijn begin ik te trillen en moet ik zorgen dat ik asap de hitparade van die dag ervoor krijg te zien.
daarna wordt mijn lichaam weer een beetje rustig en kan ik nog redelijk aan de dag beginnen, wel krijg ik telkens na +- 10 min de stats neigingen terug en moet ik zorgen dat ik dan wederom asap stats te zien krijgt.
Voor de rest gaat alles goed met mij
Grtz Harrie_1
ps. om over deze uitermate gevaarlijke verslaving te praten kun je terecht op volgende irc-kanaal: #dpc
Merkez
Virussen? Scan ze hier!
DPC FOREVER!!!!
-Waaraan dan?
Nouuu......ehhhhh....aan de D.net stats.
-Hahahahaha
Das niet geinig joh
-Nou, vind ik wel, als je nou verslaafd was aan roken ofzo.
Maar een koe is gezonder hoor.
-EEN KOE? Jij bent niet wijs.
Nee, ik ben verslaafd, dat zei ik net ook al.
-ow, en wat is die koe dan.
Verslavend!!
-jaja, vat ik, maar waarom dan?
Geen ID, het zit gewoon in me
-hmmm....zou je niet eens een spycholoog bezoeken?
Een spycholoog?, nee, er is geen middel tegen
-Jammer, suc6 dan maar.
Ja, bedankt, zal wel lukken
- Hee verdomme, wat is dit nu op me Pc, er staat een }:0
Hehehehe
(O ja, ben 18)
Nu kan ik alleen bij distr.net kijken ennuh die ben ik snel zat, maar 1 update/dag! (
Maar ben nu over naar een van de Pproxy's en ik verwacht daar wel statsjes te kunnen bekijken, dus jieha!
Oeh ik wil stats, gimme stats, I want more stats!
Plezier
Bericht hierboven
Verwijderd
Wij (de Clan) zijn erg bezorgt...
Want ooit is het afgelopen met de koeien.
En eigenlijk willen wij dat de key niet gevonden wordt. Want wat moeten we dan???
We staan op met koeien en gaan slapen met koeien, we sturen elkaar 7x per week onze persoonlijke koeien stand en we sporen elkaar aan om zoveel mogelijk pc's/workstations/etc te veroveren voor de koeien.
Meer dan de helft van clan heeft speciaal abit BP6 boardjes gekocht om nog meer koeien te kunnen draaien.
Obi:
Mijn collegea op het werk worden gek van mij, als er een pc langskomt kan ik alleen maar vragen "wat voor processor zit erin?"
Ook check ik elke vrijdagmiddag alle pc's op het werk die aktief mee doen aan de koeien, zodat ik het weekend met een gerust hart kan beginnen. Stiekum verlang ik om een bezoekje te brengen in de "server ruimte" die een hele verdieping beslaat met suns,alpha,siemens en ibm servers.
Pfffuw...
Het lucht wel op nu dat er uit is.
Het is moeilijk om voor je verslaving uit te komen.
No stats No work
No stats No Humour
Het begint echt erg te worden, vroeger ging ik elk uur ff een sigaretje roken, tegenwoordig zit ik eerst mijn stats op te zoeken en vervolgens elk artikel +replies op tweakers.net te lezen..
Over twintig jaar zullen we zien wat terecht zal komen van de distributed.net-generatie.
BTW my age is 21
Als geweten had dat het overzicht zoveel schade aanrichtte was ik er nooit aan begonnen.
Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.
Dat je 't maar laat!!!
Anders kom ik je die kouwe kalkoen persoonlijk voeren
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
Je moet absoluut niet ophouden met je stats! Anders loopt het met ons super slecht af, weet je wel? Uit frustratie zal iedereen allemaal gekke dingen doen, inclusief maar zekers niet beperkt tot:
Het slachten van zijn/haar koe! In de hoop dat de almachtige stats weer tot hen zal wederkeren, worden overal ter wereld en in Nederland op rituele wijze offerings gebracht. Dat komt de weide van de DPC niet ten goede lijkt me!
Dat kan en mag niet de bedoeling zijn.
Ik heb gehoord dat er binnenkort een Tweakers.net-afkick kliniek komt in dit grazende land!
Dit initiatief wordt gesponsord door het 7 kleuren schijtende anandtech :-)
-Ik vind het rezue interessant om te kijken wie van mijn 5 medeflushers die ik misbruik voor de MF er het meest doet. Ik wijs ze er dan oo op als ze niet genoeg activiteit vetonen. Niets is zo erg als stats zien die hetzelfde zijn al vorige keer dat ik keeek, 10 minuten geleden.
-Het gaat me meer om de verandering, elke keer die kick, ik weet niet wat t met me doet. Ik wil wel stoppen maar dan zou ik da stats missen en dat wil ik per se niet.
-PerProxy's zijn een zegen voor mij. Ik kan daar meerdere keren per dag mijn hart aan ophalen en vrees dan ook de dag dat er geen MF's meer zijn. Mocht iedereen met proxy's stoppen dan maak ik er zelf wel een, al gaat dat ten koste van mijn bandbreedte bij casema.
I NEEEEEEEEEEEEEEEEED THEM!!!!
(
Druk op "start"
Klik op uitvoeren
Installeer de client opnieuw met de volgende parameters
dnetc.exe -afkick
Echt waar het helpt
Nee hoor ik ben niet verslaafd
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0
Verwijderd
als ik dan thuis kom ga ik verder met de keyproxy in de gaten houden en heel tweakers constant afscannen, en op het moment werk ik aan een eigen proxy logfile analyzer om nog vaker stats te bekijken
maar verder ben ik niet echt verslaafd...
grtz Flash
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
[streep door wat niet van toepassing is]
Zo kunnen je aangeklaagden mooi gaan dokken voor jouw psychische klachten!
hier volgt een mededeling die voor sommigen onder ons erg moeilijk en kwetsend kan zijn. Wanneer je jezelf niet vertrouwd kijk even opzij of vraag een vriend(in) die bekend is met je probleem of met de hieronder volgende informatie kunt omgaan....
Sueno,
misschien in deze thread niet zo gepast....
hierbij wil ik je nog even feliciteren met het behalen van precies 300.000 blocks!!
knappe vent (m/v) die je dat nadoet!!!41 [Dutch Power Cows] Sueno 26-Nov-1999 7-Apr-2000 300,000
het bericht is voorbij, je kunt nu weer kijken....
Maar inderdaad, dat ziet er zeker leuk uit.
owja... ik ben NIET verlaafd echt niet... ik ben gewoon een beetje verliefd... op me koe
owja, ben de JONGSTE
Verwijderd
alleen de nieuwe stats staan nu nog niet op dnet.. (ze zullen toch wel komen vandaag??)
'k weet niet of ik nu wel lekker slaap.. ;-)
Verwijderd
Toch best wel triest, zo jong en dan al verslaafd, maar daar kan ik niets aan doen, het is de koe!!
en ehh het schiet niet op met een Pentuim 166mmx@210mmx
By ikke geschrijft
http://gathering.tweakers.net/Forum3/HTML/000522.html
oja, ik ben 18 en stats zijn mijn leven.
een mooi Tshirt met Pim. is de beste enzo
JA, wat is er ¿
> misschien moet je dan de staat aanklagen omdat de kabelmodem nog niet gesubsidieerd is.
Ik KAN het betalen, dus deze streep ik door.
> of de kabelmij. omdat het netwerk nog niet klaar is.
Daar ben ik al mee bezig, alleen geloven ze die dagelelijkse bommelding onder hun kantoor al niet meer
> of je ouders omdat die nogal star van mening zijn?
N.V.T. [GELUKKIG]
[streep door wat niet van toepassing is]
> Zo kunnen je aangeklaagden mooi gaan dokken voor jouw psychische klachten!
IK WIL GEWOON KABELMODEM!!!
\o/
Overal om mij heen in een straal van 5 min fietsen was kabel beschikbaar, behalve bij mij thuis! Daar wordt je ook goed gek van!
Ohja, de Tuinschuur staat in de gezelligste studentenstad van Nederland. (Als dit niet weer een interessante discussie oplevert...
\o/