Statsoholics Anonymous

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

Topicstarter
ik ben blimmel, ik ben 29 jaar en verslaafd aan DPC-stats.
zijn er meer mensen met dit probleem die hier over willen praten?

--------
Marc H is GOD!!

Join TeamBVD!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:54
Ik ben Dutchman, ik ben 21 jaar en verslaaft aan alle vormen van stats.
Gooi het maar in de groep :)

---
hahaha

We spend our years as a tale that is told

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Ja ik heb dat probleem ook, als ik s'ochtens om 7:00 opsta, is het eerste wat ik doe kijken of de stats al binnen zijn.

en als die d.net servers er weer eens uit zijn, heb ik mee weer een kutdag...

ik ben ook al bij de dokter geweest, en op school vinden ze me allemaal ziek...

Ik heb mijn 18-jaar jonge leven totaal vergooid :'( snik... :'(

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

Verwijderd

nou in ieder geval ben ik ook aan de getalletjes verslaaft
en ik vind het schitterend
en de stats van Marc H zijn altijd vet cool
he marc een leuk weekend toegewenst

[this message was send by a Burnin'Cow]

Let's make DPC number one in the world ;)

Verwijderd

Mijn naam is DeBoertjes ik ben 28 en verslaafd aan alle vormen van d.net stats en in het bijzonder die van DPC.

Ik heb altijd gedacht dat ik de enigste was, maar nu weet ik dat ik niet alleen sta. Maar ik ben er nog niet aan toe om er over te praten. Mijn omgeving zegt dat ik nog in de ontkenningsfase zit, maar ik vind dat ik geen probleem heb. (klassiek gevalletje)

Maar als er geen stats zijn ben ik niet aanspreekbaar, geprikkeld en onrustig van aard. Is toch heel normaal, of niet.

Is er een Psycholoog op GoT???

Mooooooh

Verwijderd

Ik ben NCP-Viper, 23 jaar en netwerkbeheerder. Mijn collega's en vriendin vinden dat ik een probleem heb. Ik ben het daar niet echt mee eens. Het is toch logisch dat ik mijn collega uitkaffer als hij m'n proxy uitzet, of 's avonds bij het naar huis gaan z'n pc netjes uitzet ? Voorts is het ook erg logisch dat ik gisteren tot 3 uur 's ochtends op de firma heb gezeten om koetjes te installeren en dat ik nu een dial-in gateway heb geconfig'd en een Nokia 9110 Communicator heb aangeschaft om zo in het weekend aan zee 's ochtends toch effe te checken of men proxy nog draait en op hoeveel men spaarpotje staat. Indien de mensen die zich zorgen maken om m'n geestelijke gezondheid me wegsleuren naar een of ander eiland om af te kicken, zou ik willen vragen aan een bereidwillige mede-tweaker om al deze boeiende taken voor me waar te nemen ;)

Verwijderd

B#k houwe iedereen ... http://dpc.tweakers.net/proxystats/byemail.html is nog niet opgestart ;)

Hoezo probleem ? Zolang de 26e <AAARGH> stroomstoring er nog niet is (zal vanmiddag wel komen, mark my words) heb ik NERGENS problemen - BLIJFT van die knop af gloeiendegloeiende !!! - mee.

Oh ja, en ik ben 25 en nog jong en onbedorven en zo. Beter gras grazen dan gras roken ... he, waarom kiezen ?

• StarLite
  • Laatst online: 01-12-2025

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

-=!ME!=- [18] is depri omdat de stats van twwt een beetje weinig ge-update worden. [Ik moet soms 48 uur lang zonder nieuwe stats leven :( ]

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• [J.d.I.] Exploder
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23-05 12:40
Ik heb het probleem "opgelost" door gewoon mijn eigen keyproxy te draaien, nu heb ik zelfs om de 10 minuten nieuwe stats (en kan ik me ergeren waarom bepaalde computers opeens zo langzaam zijn..).

Groeten van een Statsoholic.

Verwijderd

Mijn naam is bekend :)

ik ben 26 jaar, ben al 6 maanden bezig met RC5 en loop altijd in de top 30 van DPC rondt :)

[Dutch Power Cows] DPC Civility Team

I need stats every morning.

Als ik 's morgens op de zaak kom, dan zet ik de buis van m'n pc aan en log aan. Dan check ik i-net hoever ik in de stats van die dag sta :)

Vervolgens een bakkie doen, en dan beginnen met werken.

:)

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ikke heet Wildhagen, ben 24 jaar, en kan niet werken als ik niet eerst de stats van DPC hebt gecheckt...

Is dit errug ?

Virussen? Scan ze hier!

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Mijn naam is ... ehm ... [eNeRGy] ... ennuh ... er wordt gezegt dat ik verslaafd ben ... eigenlijk is dat ook wel zo ... het is zo erg dat ik zelfs een eigen proxy heb ... zo heb ik meer stats om bij te houden ... en nu is de statspagina in mijn monitor ingebrand ... ben ik verlaafd genoeg ???

Greetinx [eNeRGy]

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-05 20:37

Tuinhark

Retro

[ :+]
Ik vind jullie allmeaal maar een zootje weeners hoor. :P

Ik kan nog gewoon opstaan en de dag doorkomen met de DAILY stats van dnet.

Mkay, ik geef toe dat ik af-en-toe wel eens mijn proxystats check, maar soms verveel ik me gewoon en dan kijk ik alleen omdat ik niets beters te doen heb. Bovendien kan ik stoppen wanneer ik wil, ja?!

Kijk, dat mijn ledematen in de loop van de dag gaan bibberen enzo komt hier helemaal niet door. Alzheimer is heel normaal voor 19-jarigen!

Een gevoel van onveiligheid als je op internet bent en je koe niet bij je hebt slaat hier toch ook helemaal niet op?

Er is hier geen probleem! :>
[/ :+]

Verwijderd

Ik ben Erik (verrassing), ik heb ook een eigen proxy. Ik heb een probleem. Ik ben verslaafd aan het kijken naar pproxy.
Ik kan soms uren lang naar het telnet-schermpje kijken, wachtend op nieuwe flushers. Als er iemand verbind ga ik gelijk kijken wie het is, zijn stats opvragen ed.
Het gaat zelfs zo ver dat ik MOET blijven kijken totdat iemand verbind, zolang er niemand verbind, mag ik niet anders doen. Hierdoor mis ik vele uren school en werk. Ik ben al twee keer mijn baan kwijt geraakt, en ik wordt waarschijnlijk van school gestuurd. DPC beheerst mijn leven, maar ik kan er niets aan doen.

Ik heb hulp nodig.

• Routed
  • Laatst online: 26-01 18:22
Ik ben deff, 26 jaar en verslaafd aan rc5 in het algemeen en stats in het bijzonder.
Marc is mijn guru en de pproxy page van Wildhagen heeft zelf t.net vervangen als mijn startpage.

plz help...
Mhoooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Slash Care
Mementô

Verwijderd

/me is niet verslaafd aan stats, maar vind ze wel leuk en grappig en zo :)

Helaas kom ik er door deze thread net achter dat ik een vreselijke ouwe lul (32) ben, vergeleken met de andere koeiemannen.

Ik heb nu dus ook een complex. Dankjewel blimmel! :)

• blimmel
  • Niet online

blimmel

Topicstarter
Sueno,
waar zijn vrienden anders voor!!!

Join TeamBVD!

Verwijderd

Als dit gegrazen gras nou ook eens op te roken was op het einde, dan hadden we er nog meer plezier aan!!!
Het zou mooi zijn als het er zo uit zag... :9

Verwijderd

Mijn naam is Hugo (19). Ben ook helemaal verslaafd aan de stats. Kijk elke morgen. Alleen schiet het met mijn eigen stats niet zo op.
Ik doe in driekwart jaar wat Interior Lulu in een halve dag doet :(

• pinball
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

pinball

Electric Monk

Naam: Pinball
Leeftijd: 28
Status: Verslaafd / stats junk
Houdt van: hobby's en koetjes
Hekel aan: kouwe kalkoen

-----------------
Het plaatsen van dit bericht duurde 7 minuten wegens het 4* checken van wat stats

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

• harrie_1
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-05 10:21

harrie_1

Dreanor Horde NL

naam: harrie_1
leeftijd: 19

En ik ben net zoals bijna alle andere dpc'ers verslaafd aan stats.
Zelfs zo erg dat ik s'ochtends eerst stats kijk en dan pas ga roken.
Als d'r geen stats zijn begin ik te trillen en moet ik zorgen dat ik asap de hitparade van die dag ervoor krijg te zien.
daarna wordt mijn lichaam weer een beetje rustig en kan ik nog redelijk aan de dag beginnen, wel krijg ik telkens na +- 10 min de stats neigingen terug en moet ik zorgen dat ik dan wederom asap stats te zien krijgt.

Voor de rest gaat alles goed met mij :)

Grtz Harrie_1

ps. om over deze uitermate gevaarlijke verslaving te praten kun je terecht op volgende irc-kanaal: #dpc

Merkez

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Voor de duidelijkheid : #dpc op irc.sorcery.net

Virussen? Scan ze hier!

• IceStorm
  • Laatst online: 20:31

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik ben IceStorm en ik ben niet verslaafd aan stats...... Een verslaving door kun je van afkicken... NO WAY dat ik zonder stats kan!! ;) Stats rulen!.. Alle stats rulen... :) Een morgen zonder DPC-stats is een week niet geleefd.... !!! Ennuh t.net stats zijn ook leuk :)...!!!

DPC FOREVER!!!! ;) :) :9 }:O

• Goingin
  • Laatst online: 08-02-2023
Nou, ik ben Goingin, en ikke ben een beetje verslaafd.
-Waaraan dan?
Nouuu......ehhhhh....aan de D.net stats.
-Hahahahaha
Das niet geinig joh :(
-Nou, vind ik wel, als je nou verslaafd was aan roken ofzo.
Maar een koe is gezonder hoor.
-EEN KOE? Jij bent niet wijs.
Nee, ik ben verslaafd, dat zei ik net ook al.
-ow, en wat is die koe dan.
Verslavend!!
-jaja, vat ik, maar waarom dan?
Geen ID, het zit gewoon in me
-hmmm....zou je niet eens een spycholoog bezoeken?
Een spycholoog?, nee, er is geen middel tegen
-Jammer, suc6 dan maar.
Ja, bedankt, zal wel lukken :)

- Hee verdomme, wat is dit nu op me Pc, er staat een }:0

Hehehehe >:) , verslaafd he ;)

(O ja, ben 18)

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:28

Floor-is

5.2

Ik wil ook stats!

Nu kan ik alleen bij distr.net kijken ennuh die ben ik snel zat, maar 1 update/dag! ( :r)

Maar ben nu over naar een van de Pproxy's en ik verwacht daar wel statsjes te kunnen bekijken, dus jieha!

Oeh ik wil stats, gimme stats, I want more stats!
Plezier

Bericht hierboven

Verwijderd

Ik ben |Obi_Wan| van de USRForce Clan

Wij (de Clan) zijn erg bezorgt...

Want ooit is het afgelopen met de koeien.
En eigenlijk willen wij dat de key niet gevonden wordt. Want wat moeten we dan???

We staan op met koeien en gaan slapen met koeien, we sturen elkaar 7x per week onze persoonlijke koeien stand en we sporen elkaar aan om zoveel mogelijk pc's/workstations/etc te veroveren voor de koeien.
Meer dan de helft van clan heeft speciaal abit BP6 boardjes gekocht om nog meer koeien te kunnen draaien.

Obi:
Mijn collegea op het werk worden gek van mij, als er een pc langskomt kan ik alleen maar vragen "wat voor processor zit erin?"
Ook check ik elke vrijdagmiddag alle pc's op het werk die aktief mee doen aan de koeien, zodat ik het weekend met een gerust hart kan beginnen. Stiekum verlang ik om een bezoekje te brengen in de "server ruimte" die een hele verdieping beslaat met suns,alpha,siemens en ibm servers.

Pfffuw...
Het lucht wel op nu dat er uit is.
Het is moeilijk om voor je verslaving uit te komen.

• DSmarty
  • Niet online
Stats make my day.
No stats No work
No stats No Humour

Het begint echt erg te worden, vroeger ging ik elk uur ff een sigaretje roken, tegenwoordig zit ik eerst mijn stats op te zoeken en vervolgens elk artikel +replies op tweakers.net te lezen..

Over twintig jaar zullen we zien wat terecht zal komen van de distributed.net-generatie.

BTW my age is 21

• Marc H
  • Laatst online: 20:35

Marc H

- - Is wakker - -

Als het zo erg met jullie gesteld is, zal ik dan maar stoppen met het maken van het overzicht?

Als geweten had dat het overzicht zoveel schade aanrichtte was ik er nooit aan begonnen.

>:) >:)

Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.

• Tekla
  • Laatst online: 12-03 12:10
uhmmmm, ik ben niet verslaafd aan mijn koe, echt niet ;)

• pinball
  • Niet online

pinball

Electric Monk

>>Marc_H
Dat je 't maar laat!!!
Anders kom ik je die kouwe kalkoen persoonlijk voeren Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~kerkh049/images/devil.gif Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~kerkh049/images/devil.gif

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

• Tuinhark

Tuinhark

Retro

Nee Marc, nee!!

Je moet absoluut niet ophouden met je stats! Anders loopt het met ons super slecht af, weet je wel? Uit frustratie zal iedereen allemaal gekke dingen doen, inclusief maar zekers niet beperkt tot:

Het slachten van zijn/haar koe! In de hoop dat de almachtige stats weer tot hen zal wederkeren, worden overal ter wereld en in Nederland op rituele wijze offerings gebracht. Dat komt de weide van de DPC niet ten goede lijkt me!

Dat kan en mag niet de bedoeling zijn.

• DSmarty
  • Niet online
Tekla verkeerd nog in de ontkenningsfase, ik ben daar inmiddels doorheen, en het lucht op, echt waar!

Ik heb gehoord dat er binnenkort een Tweakers.net-afkick kliniek komt in dit grazende land!

Dit initiatief wordt gesponsord door het 7 kleuren schijtende anandtech :-)

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Ehh hall-llo... Ik-ik eh ik ben eh... Ruben, 19 jjj-jjaren oud al..al reeds.. dus ... Ik ben verslaafd aan stats.
-Ik vind het rezue interessant om te kijken wie van mijn 5 medeflushers die ik misbruik voor de MF er het meest doet. Ik wijs ze er dan oo op als ze niet genoeg activiteit vetonen. Niets is zo erg als stats zien die hetzelfde zijn al vorige keer dat ik keeek, 10 minuten geleden.
-Het gaat me meer om de verandering, elke keer die kick, ik weet niet wat t met me doet. Ik wil wel stoppen maar dan zou ik da stats missen en dat wil ik per se niet.
-PerProxy's zijn een zegen voor mij. Ik kan daar meerdere keren per dag mijn hart aan ophalen en vrees dan ook de dag dat er geen MF's meer zijn. Mocht iedereen met proxy's stoppen dan maak ik er zelf wel een, al gaat dat ten koste van mijn bandbreedte bij casema.
I NEEEEEEEEEEEEEEEEED THEM!!!!
( ;))

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• Goingin
  • Laatst online: 08-02-2023
Voor de mensen die een client op hun pc hebben geinstalleerd en helemaal verslaafd zijn, raad ik het volgende aan.

Druk op "start"
Klik op uitvoeren

Installeer de client opnieuw met de volgende parameters
dnetc.exe -afkick

Echt waar het helpt ;)

• Qui-Gon
  • Laatst online: 06-04 10:29
Hallo, ik ben Qui-Gon 19 jaar, en het doel van mij leven is op mijn keyserver een uptime van 24/7 te geven, tevens kijk ik minstens elk uur van de dag hoeveel blocks elk lid van mijn team heeft gedaan ergo:
Nee hoor ik ben niet verslaafd :)

Verwijderd

me is 29 jaar;(

• Chakotay
  • Laatst online: 22-05 23:35

Chakotay

Lick here to continue

Ik ben marco, 16 jaar (hm de jongeste...) enne ook nogal stats verslaafd... als ik thuis komt meteen naar stats.distributed.net, dan naar hetkeyproxy overzicht, en darna aale chatstats bekijken...

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0

Verwijderd

mijn naam is Flashpoint, ik ben 18 jaar en als ik sochtends wakker word om 6 uur kijk ik nog ff snel naar de stats op de keyproxy van mijn team, vervolgens ga ik alle distributed stats af als ik nog tijd heb en kom dan regelmatig te laat op mijn werk..
als ik dan thuis kom ga ik verder met de keyproxy in de gaten houden en heel tweakers constant afscannen, en op het moment werk ik aan een eigen proxy logfile analyzer om nog vaker stats te bekijken
maar verder ben ik niet echt verslaafd...

grtz Flash

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

/me heeft nog geen kabelmodem dus kan die niet 24/7 de stats bijhouden zodat hij steeds rijper word voor een psichische inrichting... [:ARGH!]

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• Tuinhark

Tuinhark

Retro

Joh, !ME!, misschien moet je dan de staat aanklagen omdat de kabelmodem nog niet gesubsidieerd is, of de kabelmij. omdat het netwerk nog niet klaar is, of je ouders omdat die nogal star van mening zijn?
[streep door wat niet van toepassing is]

Zo kunnen je aangeklaagden mooi gaan dokken voor jouw psychische klachten! :P

• blimmel
  • Niet online

blimmel

Topicstarter
BELANGRIJK
hier volgt een mededeling die voor sommigen onder ons erg moeilijk en kwetsend kan zijn. Wanneer je jezelf niet vertrouwd kijk even opzij of vraag een vriend(in) die bekend is met je probleem of met de hieronder volgende informatie kunt omgaan....

Sueno,
misschien in deze thread niet zo gepast....
hierbij wil ik je nog even feliciteren met het behalen van precies 300.000 blocks!!
41 [Dutch Power Cows] Sueno 26-Nov-1999 7-Apr-2000 300,000
knappe vent (m/v) die je dat nadoet!!!

het bericht is voorbij, je kunt nu weer kijken....

Join TeamBVD!

Verwijderd

Nu nog ff proberen om PRECIES 100.000 workunits te vlutzen tijdens de MegaVlutz. :)

• Tuinhark

Tuinhark

Retro

Pas op he? Je kunt ook teveel willen. >:)
Maar inderdaad, dat ziet er zeker leuk uit. :)

• PoisonouZ
  • Laatst online: 04-05-2021
Eh...Ik...eh...ben...eh...volgens mij een beetje verslaafd aan stats... Als ik wakker word ga ik gelijkt naar me koe kijken hoeveel ie heef gedaan en flush dat... dan ga ik naar het forum om te kijken of marc h de stats al heeft gedaan... daarna naar de procy waar ik flush en kijk of ik al zak of stijg...

owja... ik ben NIET verlaafd echt niet... ik ben gewoon een beetje verliefd... op me koe :)... als iemand me pc uitzet vermoord ik diegene... liever 10 jaar in de bak dan me pc uit...

owja, ben de JONGSTE :) (15 jaartjes jong)

Verwijderd

ehhh ikke ben niet al te afhankelijk van stats.. ;-)

alleen de nieuwe stats staan nu nog niet op dnet.. (ze zullen toch wel komen vandaag??)

'k weet niet of ik nu wel lekker slaap.. ;-)

• blimmel
  • Niet online

blimmel

Topicstarter
voor mede-verslaafden heb ik een links waar je misschien wat rustiger van wordt, hoewel... pillen werken ook goed :)

Join TeamBVD!

Verwijderd

Hallo mijn naam is Arjan, en ik ben de jongste van dit stel.
Toch best wel triest, zo jong en dan al verslaafd, maar daar kan ik niets aan doen, het is de koe!! ;)

• Opvolger
  • Laatst online: 06-04 11:17

Opvolger

Tjaa lalalala ole ole

ikke heet Bas en ben hoe langer het duurd hoe erger verslaaft, eerst alleen een keer in de week stats kijken nu elke dag.....

en ehh het schiet niet op met een Pentuim 166mmx@210mmx

By ikke geschrijft

• Oezie Woezie
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

Oezie Woezie

Pim. is de beste

voor de genme die echt zo verslaafd, ben ik ook, heb ik maar ff de stats gemaakt.

http://gathering.tweakers.net/Forum3/HTML/000522.html

oja, ik ben 18 en stats zijn mijn leven.

een mooi Tshirt met Pim. is de beste enzo

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

> Joh, !ME!,
JA, wat is er ¿

> misschien moet je dan de staat aanklagen omdat de kabelmodem nog niet gesubsidieerd is.
Ik KAN het betalen, dus deze streep ik door.

> of de kabelmij. omdat het netwerk nog niet klaar is.
Daar ben ik al mee bezig, alleen geloven ze die dagelelijkse bommelding onder hun kantoor al niet meer :(

> of je ouders omdat die nogal star van mening zijn?
N.V.T. [GELUKKIG]

[streep door wat niet van toepassing is]
> Zo kunnen je aangeklaagden mooi gaan dokken voor jouw psychische klachten!
IK WIL GEWOON KABELMODEM!!!

\o/

Verwijderd

!ME! het helpt ook om in een ECHTE stad te gaan wonen! :) :)

• Tuinhark

Tuinhark

Retro

Nou ik dan! Ik heb pas sinds een week of 2 kabel, maar daarvoor was de situatie zo:

Overal om mij heen in een straal van 5 min fietsen was kabel beschikbaar, behalve bij mij thuis! Daar wordt je ook goed gek van!

Ohja, de Tuinschuur staat in de gezelligste studentenstad van Nederland. (Als dit niet weer een interessante discussie oplevert... :))

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

[img]"http://gathering.tweakers.net/global/smileys/frown.gif"</IMG><BR[/img]IK WIL KABEL!!!

\o/

Pagina: 1