Wordt mijn topic gesloten! Ik heb die regels gelezen ja, maar als je nou NIKS via internet vind (behalve dan doodlopende links) en niemand schijnt het in je nabij omgeving te weten en je vermeld netjes wat het probleem is en welke patches/updates/drivers je wel of niet hebt geinstalleerd lijkt mij toch RUIM voldoende informatie die duidelijk goed genoeg is voor een nieuw topic!
------
Originele bericht:
------
Toch maar weer na enkele jaren Dungeon Keeper II uit de kast gehaald en geinstalleerd. Maar tot mijn verdriet bleek het geluid aan alle kanten te knetteren en te stotteren.
Ik heb al enkele mensen hierover gesproken maar geen enkel bracht me dichter tot een oplossing voor vloeiend en mooi geluid.
Het ligt aan mijn geluidskaart (Creative SB Live!) voor zover ik weet en het installeren van nieuwe updates/drivers hielp niet.
------
------
Originele bericht:
------
Toch maar weer na enkele jaren Dungeon Keeper II uit de kast gehaald en geinstalleerd. Maar tot mijn verdriet bleek het geluid aan alle kanten te knetteren en te stotteren.
Ik heb al enkele mensen hierover gesproken maar geen enkel bracht me dichter tot een oplossing voor vloeiend en mooi geluid.
Het ligt aan mijn geluidskaart (Creative SB Live!) voor zover ik weet en het installeren van nieuwe updates/drivers hielp niet.
------