Toon posts:

Hoe moet dat straks bij dnet?

Pagina: 1
Acties:
  • 228 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik lees overal in de draadjes dat bijna iedereen aan het sparen is totdat de stats weer online zijn. Als iedereen in de dagen daarop gaat flushen dan hebben we volgens mij MF7. En deze keer is het niet alleen de DPC maar ook andere teams. Zullen de servers van dnet dat kunnen bijfietsen?

Wat denken jullie?

Verwijderd

ik denk dat dat wel meevalt..

niet iedereen spaart nl

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 05 november 2000 11:02 schreef dredge het volgende:
ik denk dat dat wel meevalt..

niet iedereen spaart nl[/quote]niet iedereen maar wel veel denk dat wij toch als de stats er weer zijn zo'n 5 a 6 miljoen flushen

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-05 17:08

collin

Who da man !!

w8 maar af, als de statz er weer zijn staat Collin de Grazer! nomero uno >:)>:)>:)

althans dat droomde ik vannacht :+

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 05 november 2000 13:42 schreef collin het volgende:
w8 maar af, als de statz er weer zijn staat Collin de Grazer! nomero uno >:)>:)>:)

althans dat droomde ik vannacht :+[/quote]met hgoeveel wu's???

• fraek25
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-12-2022
Ik vrees dat ze met die nieuwe stats box nog veel meer aanloop problemen zullen hebben. Het zou me dan ook niet verbazen als we dit nog een aantal dagen dit jaren zullen moeten doorstaan. :(

The end of the DPC is upon us....so get up! forget the past..

Pagina: 1