Toon posts:

Dungeon Keeper 2 geluidsprobleem

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Toch maar weer na enkele jaren Dungeon Keeper II uit de kast gehaald en geinstalleerd. Maar tot mijn verdriet bleek het geluid aan alle kanten te knetteren en te stotteren.

Ik heb al enkele mensen hierover gesproken maar geen enkel bracht me dichter tot een oplossing voor vloeiend en mooi geluid.
Het ligt aan mijn geluidskaart (Creative SB Live!) voor zover ik weet en het installeren van nieuwe updates/drivers hielp niet.

Iemand andere ideeen?

• assass
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-07-2024

assass

Salon GoT'er

hmmz ik weet niet hoe DK2 in elkaar zit. .maar ik speel een aantal op Q3 engine gebasseerde games en daar heb je wat instellingen in je console die erg invloed hebben op je geluid

ook bij de opties zit nix nuttigs wat je geluid beter maakt? nieuwe drivers lijkt me logische oplossing, maar dat werkt niet :confused: vage shit

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-02 23:12

Klippy

Still Game

Ben me aan het bedenken, maar ik weet het niet meer zeker.
Heb laatst ook nog DKII uitgehaald en volgens mij had ik dat ook. Maar toen moest ik voor een ander oud spel die soundblaster emulator oid installeren en volgens mij was het toen bij DKII ook goed.

Iig net DKII gestart en het is nu goed. Maar hier weet iemand vast wel welke emulator ofzo ik bedoel, kom er niet op :( Is iig voor oude spellen en heb ik ook via GoT.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Verwijderd

Topicstarter
assass schreef op 26 november 2002 @ 22:35:
hmmz ik weet niet hoe DK2 in elkaar zit. .maar ik speel een aantal op Q3 engine gebasseerde games en daar heb je wat instellingen in je console die erg invloed hebben op je geluid

ook bij de opties zit nix nuttigs wat je geluid beter maakt? nieuwe drivers lijkt me logische oplossing, maar dat werkt niet :confused: vage shit
Nee, ook in de opties ingame helpt niks. Heb alle soorten verschillende instellingen gesprobeerd, hoge, gemiddelde, lage kwaliteit... niks hielp :'(

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Helaas voldoet je topic niet aan de eisen die wij sinds kort stellen hier in SPV.
Lees dit eens door voor je een nieuw topic opend: Strenger modbeleid in SPV!

Dit topic is gesloten.