Volgende is aan de hand:
Er is aanwezig:
p2 350mhz NTFS schijfen WinXP Pro (moeder)
p2 350mhz NTFS schijfen win2000 advanced server (server
)
p4 2Gh NTFS schijfen winXP Pro (Mijn)
P4 2.4Gh NTFS schijfen winXP Home (pappa laptop)
AMD 1.2 Ghz NTFS schijfen WinXP Home. (Zus)
Heb een thuis netwerk aangelegd. Alles werkt naar zijn zin, alleen kan ik niet via andere PC's bestanden van Mijn PC afhalen.
Ik heb alles geshared en voledige authoresie gegeven, maar hij blijft het niet doen.
Alleen via mijn server kan ik bestanden openen op mijn PC.
Mijn gedeelde bestanden staan dus ook niet tussen "Mijn Netwerk Lokaties" van alle andere PC's. Ik kan wel in mijn PC door \\Sam in te typen, maar dan ik weer bijv. niet in de map MP3... Ik zit hier nu al 2 dagen over te tobben en kom er niet uit...
Wel heb ik de Windows ExternBureaublad aan gezet... (ik zal die zo ff uitzetten) kijken of ie het dan doet...)
Heeft iemand suggesties wat ik nog meer kan proberen?
Ik heb wel de searches gebruikt, maar kom daar niet achter een bevredigend antwoord...
edit:
Ik heb dus nu Extern Bureaublad uitgeschakeld en hij doet het nog steeds niet...
Merde
Alle Pc's kunnen elkaar ook pingen...
Er is aanwezig:
p2 350mhz NTFS schijfen WinXP Pro (moeder)
p2 350mhz NTFS schijfen win2000 advanced server (server
p4 2Gh NTFS schijfen winXP Pro (Mijn)
P4 2.4Gh NTFS schijfen winXP Home (pappa laptop)
AMD 1.2 Ghz NTFS schijfen WinXP Home. (Zus)
Heb een thuis netwerk aangelegd. Alles werkt naar zijn zin, alleen kan ik niet via andere PC's bestanden van Mijn PC afhalen.
Ik heb alles geshared en voledige authoresie gegeven, maar hij blijft het niet doen.
Alleen via mijn server kan ik bestanden openen op mijn PC.
Mijn gedeelde bestanden staan dus ook niet tussen "Mijn Netwerk Lokaties" van alle andere PC's. Ik kan wel in mijn PC door \\Sam in te typen, maar dan ik weer bijv. niet in de map MP3... Ik zit hier nu al 2 dagen over te tobben en kom er niet uit...
Wel heb ik de Windows ExternBureaublad aan gezet... (ik zal die zo ff uitzetten) kijken of ie het dan doet...)
Heeft iemand suggesties wat ik nog meer kan proberen?
Ik heb wel de searches gebruikt, maar kom daar niet achter een bevredigend antwoord...
edit:
Ik heb dus nu Extern Bureaublad uitgeschakeld en hij doet het nog steeds niet...
Alle Pc's kunnen elkaar ook pingen...
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2002 22:39 ]