Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Lijm als afdekking soldeer spul

Pagina: 1
Acties:
  • 456 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn fancontroller gesoldeerd. Nee ik heb geen krimpkousjes gebruikt. Maar kan je er gewoon lijm overheen gieten om het af te dekken? Want het geleid nl heel erg weinig. Ik neem aan te weinig om er last van te hebben.

Verwijderd

no prob, doe ik ook altijd
gewoon met warme lijm ofzo
en dan lekker volproppen

• Seesar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-11 00:28

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

hoef je het ook niet meer te solderen :p...weet uit ervaring dat lijm van lijmpistool totaal niet geleid..sterker zelfs, breek iets open waar stroom doorheen loopt en je komt geheid iets geisoleerd door lijm tegen.

T60P Widescreen

Verwijderd

Topicstarter
Warme lijm?

Edit: Ik haal wel een lijmpistool altijd handig

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2002 09:04 ]

Verwijderd

Uit een lijmpistool dus!!

Verwijderd

een laagje nagellak kan ook, doch, lijm probly wel wat beter :)

• Benadski
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11 12:55
Lijmpistolen roeleren! Alleen jammer dat je die dingen afentoe zo kapotknijpt (of ben ik de enige die daar last van heeft?)

Zijn er eigenlijk ook A merk lijmpistolen, echt goeie ook?

• Peetman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:17

Peetman

Tjah....

Ik gebruik altijd die lijmpistolen, alleen dat draadjes trekken wat altijd gebeurt is een beetje vervelend. Het is in ieder geval prima lijm om playstations mee te modden ( en dan bedoel ik het vastlijmen/isoleren van een gesoldeerd chipje).

• Scheppie
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-11 21:43
Je kan het best lijmen met zo'n lijmpistool, echter als je later er nog wat aan wil solderen moet je het weer helemaal schoonmaken :( . Maar als dit niet het geval is kun je het gerust doen.

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08-2024
Benadski schreef op 27 november 2002 @ 10:48:
Lijmpistolen roeleren! Alleen jammer dat je die dingen afentoe zo kapotknijpt (of ben ik de enige die daar last van heeft?)

Zijn er eigenlijk ook A merk lijmpistolen, echt goeie ook?
ja hoor... ga eens naar een goede gereedschapshandel (bij voorkeur een waar de vakman ook zn zooi haalt, en waar je geen partikulieren binnenziet. "technische groothandel..." ofzo.

profi lijmpistolen heb je wel, maar ze zijn erg duur. dit in tegenstelling tot de grabbelbakdingen die je meestal tegenkomt.

ik heb zo'n ding misschien 1 keer in de paar maanden nodig, dus daar koop ik geen professioneel ding voor. die van de aldi voldoet hiervoor. maar als je elke dag bezig bent kan ik me voorstellen dat je wat goeds wil.

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11 23:58

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

Ducktape! :P
Pagina: 1