[T720] iTap in Nederlands?

Pagina: 1
Acties:

• Geckow
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-02-2025
Ik heb na een hele tijd zoeken toch de knoop doorgehakt: ik neem de Motorola T720. Enigste betaalbare rivaal hiervan is de SonyEricsson T300, maar dat is net een afstandbediening en knoppen te dicht op elkaar.

Maar ik kan nedergens vinden welke talen iTap of T9 hierin zit...

Wat ik ook ontdekte was dat iTap iets anders is dan T9? Wie weet hier meer van, wat vinden jullie het makkelijkst?

En de laatste vraag aan mensen die dit toestel hebben: wat is jouw gemiddelde stand-by=tijd, en bij welk bel/speel-gedragB)

_/-\o_

• Storm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 08:53
Standby tijd is bij intensief gebruik +- 3 dagen (flink wat spellen spelen en wappen, bellen) en bij weinig gebruik ongeveer 5 dagen. Verder vind ik iTap wel goed werken en is gewoon in het Nederlands. Het heeft volgens mij weinig verschillen met T9, tenminste ik heb niks ondervonden. Echt super mobieltje naar mijn mening

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-05 22:47
Heb met beide gewerkt, iTap vond ik in het begin beter, als je dan weer een tijdje met T9 werkt vind je dat weer makkelijk. Ligt er denk ik gewoon aan wat je je zelf aanwent.

no comment

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
Ik heb er ook een, en ben het met Martinus eens wat betreft iTap, bij mij ligt de standby tijd toch iets lager, ik heb hem dag en nacht aan (omdat ie aan moet blijve omdat het alarm anders niet af gaat, en ik m'n gsm als wekker gebruik) en dna gaat ie een dag of 3-4 max. mee, als ik hem dan ook niet al te veel gebruik...
Komt bij mij meestal op een dag of 2-3 uit.
Ben verder dik tevreden met het toestel, jammer alleen dat SMS en telefoonboek openen vrij traag is...

• evol
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:57

evol

hello world

Kheb ook een T720, en vraag me iets af over iTap.
Kan je daar woorden bij aanleren? Ik geloof van niet, maar zou het graag zeker weten...

Move along people. Nothing to see here.

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-05 22:47
out schreef op 28 november 2002 @ 12:13:
Kheb ook een T720, en vraag me iets af over iTap.
Kan je daar woorden bij aanleren? Ik geloof van niet, maar zou het graag zeker weten...
das denk ik de enige + van T9

no comment

• Rwin
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-05 22:44

Rwin

Ondertitel

van de site...

iTAP-vereenvoudigde toestenblokinvoer
Een op software gebaseerd toetsenblokinvoersysteem op mobiele Motorola-telefoons dat al na enkele toetsaanslagen kan anticiperen op het woord dat u probeert te spellen en het woord voor u aanvult. Als een woord niet wordt herkend, kunt u het aan de aanpasbare woordenlijst toevoegen.

ga hem waarschijnlijk nemen bij het sluiten-direct openen van abo bij vodafone. is nu gratis bij abo wat ik nu ook al heb... (180 minuten)

ps is er iemand die mij nog op andere gedachten wil brengen?

Rwin

RoadLash, eigen werk rockband | StringKings, rock covers

Pagina: 1