Toon posts:

[webhosting]ervaring met vevida?

Pagina: 1
Acties:
  • 64 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Voor een bedrijfje ben ik op zoek naar een plaats om een website op te hosten. Niet een te grote site (meer tekst en prijslijsten), en meer dan 10 bezoekers per dag zullen er (denk ik) niet komen. Ik dacht zelf dan ook dat 2 Gb per maand aan datalimiet wel voldoende moet zijn.

Na intensief googlen, kwam ik uit bij Vevida. Ze komen professioneel en betrouwbaar over, maar mijn vraag aan jullie is eigenlijk, zijn ze dat ook?
Hebben jullie ervaringen met dit bedrijf en zijn deze positief of negatief?

Verder heb ik ook niet kunnen ontdekken wat er gebeurt als de datalimiet wordt overschreden, of ze dat bijrekenen in het bedrag of dat je site dan offline gaat.

Ja, ik heb gesearched, maar de search kon iig niet veel boeiends vinden. Bovendien zijn er misschien recentere ervaringen met het bedrijf.
Alvast bedankt voor jullie reacties :)

• the_tWiStEr
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik heb er inmiddels 2 domeinen, voor ongeveer 2 jaar.
Nog nooit problemen gehad, de webadmin (myvevida.nl) werkt ook uitstekend, mailboxen zijn met 2 klikjes aangemaakt, en je krijgt er zelfs 1 gratiss mailinglist 8)
Snelheid is hier ook altijd goed!

Even op een rijtje :
-Snelle service (subdomein aanvraag, binnen 30mins is hij verwerkt _/-\o_ )
-Hoge snelheid en uptime, vrijwel nooit down, en altijd lekker snel
-Up to date stats (elke dag ververst)
-Gebruiksvriendelijk webinterface, rechten aanpassen, mailboxen, subs aanvragen
-Relatief goedkoop, de prijs is erg laag voorwat je krijgt, vindt ik zelf. Ook de database mogelijkheden zijn uitstekend, en ook daar wordt niet teveel voor gevraagd.
-Trafficlimit, is idd 2gig, ben ik zelf nog nooit overheen gegaan, dus zou niet weten wat er gebeurt :o
Nee, ik werk er niet :P, maar ben er gewoon uiterst tevreden over!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Internet & Telefonie Hosting FaQ
:? Is hostingprovider $name een beetje goed?

Een vraag die best vaak langskomt. Het beste kun je even een kijkje nemen op www.webhosters.nl of www.webselect.nl, en daarbij de gebruikerservaringen kijken.
Jou vraag staat dus letterlijk in de Faq. :)

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
En dit topic heeft dus geen bestaansrecht hier :)

Dit topic is gesloten.