Toon posts:

[Wine] Dreamweaver MX

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geprobeerd Dreamweaver MX te installeren met wine volgens de instructies op http://frankscorner.org/w...ewarticle&artid=36&page=1
Op wat errors na verliep de installatie vlot, maar als ik Dreamweaver opstart krijg ik een typische windows foutmelding met daarin:
Failed to initialize Security Client. Error code: 202

Verwijderd

Je moet ook nog de DLLs copieren e.d., heb je dat ook gedaan?

En hoort dit niet in het grote boze WineX topic? :P.

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:43
Mja...hij heeft in ieder geval uitgezocht hoe je het zou moeten installeren, en WineX is meer voor spellen dacht ik?

Maar kijken of mensen nog ideeen hebben waardoor het gaat werken.

Je zegt 'Op wat errors na.....verliep het vlot' - dat maakt mij benieuwd: welke/wat voor soort errors?

Verwijderd

Topicstarter
Wilke schreef op 27 November 2002 @ 11:25:
Mja...hij heeft in ieder geval uitgezocht hoe je het zou moeten installeren, en WineX is meer voor spellen dacht ik?

Maar kijken of mensen nog ideeen hebben waardoor het gaat werken.

Je zegt 'Op wat errors na.....verliep het vlot' - dat maakt mij benieuwd: welke/wat voor soort errors?
Het gaat hier dus wel degelijk over Wine zonder X. Errors tijdens het installeren van de bijkomende programma's maar het waren errors over het feit dat het geen windows system is. Een beetje in de lijn zoals Kazaa Lite in combinatie met Wine die klaagt over het feit dat IE niet installed is...

• DiedX
  • Laatst online: 12:08
Verwijderd schreef op 27 November 2002 @ 15:23:
[...]

Het gaat hier dus wel degelijk over Wine zonder X.
Wellicht voor de overbodigheid: Je hebt dus DW MX draaiend gekregen onder Wine?

Daar zou ik erg blij mee zijn! Dat is een van de dingen waarom ik nog steeds niet permanent over ben!

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

Verwijderd

Heb je die DLL's gekopieerd, en heb je ze op de juiste plek staan? Lijkt me wel strak trouwens om dat werkend te krijgen, nou nog flash, en het is klaar, weg met Windows :P

• Wilke
  • Laatst online: 11:43
:?

Flash werkt al lang...Flash 5 sowieso, en van Flash 6 is er een beta, en met de Crossover Plugin (kosten: $18 ofzo) kun je gewoon de Windows-versie van Flash 6 gebruiken (naast Quicktime, Wordviewer, MediaPlayer 6.4, en veel meer van die 'standaard' software). Is het geld wel waard wat mij betreft (ik ga 'm binnenkort kopen denk ik).

Maar goed, beetje offtopic. Als topicstarter het uiteindelijk nog aan de praat krijgt, laat dan graag even weten welke stappen je nog hebt genomen (naast wat al in die handleiding stond)!

Verwijderd

Flash6beta voor linux werkt ook goed hoor, Wilke. :). Ik draai 'em al een tijdje. :).

• Solarsparc
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:25
Flash 6 werkt ook uitstekend met de normale gratis Wine.

Verwijderd

Topicstarter
Wilke schreef op 27 November 2002 @ 23:29:
:?

Flash werkt al lang...Flash 5 sowieso, en van Flash 6 is er een beta, en met de Crossover Plugin (kosten: $18 ofzo) kun je gewoon de Windows-versie van Flash 6 gebruiken (naast Quicktime, Wordviewer, MediaPlayer 6.4, en veel meer van die 'standaard' software). Is het geld wel waard wat mij betreft (ik ga 'm binnenkort kopen denk ik).

Maar goed, beetje offtopic. Als topicstarter het uiteindelijk nog aan de praat krijgt, laat dan graag even weten welke stappen je nog hebt genomen (naast wat al in die handleiding stond)!
Hij heeft het niet over de player maar over het programma om Flash animaties te maken. Ook daarvoor staat een handleiding op Franks Corner
Pagina: 1