Schijnbaar mis ik iets, maar ik heb geen idee hoe ik tracks kan rijden die ik zelf gemaakt heb met de editor... Weet iemand hier het wel...?
Als je door het menutje heen scrolt als je een track selecteerd, helemaal aan het einde staat dan, zo ff uit hoofd, een Track Editor icon. Als je die selecteerd race je op je eigen gemaakte racebaan.
Ja, als je een track gaat selecteren dan loop je alle tracks langs en als het goed is is de laatste je eigen track. Die kan je herkennen aan de naam en aan het plaatje die daarboven staat. Dat is zo'n paars plaatje met blokje erop ofzo
The devil is in the details.
Ja, hij staat er! Vreemd, want ik had dit (natuurlijk) al geprobeerd (leek me het meest logische), maar ik zag 'm echt niet. En vandaag stond 'ie er opeens wel. Misschien moest alles herstart worden of zo... Maar ja, het werkt. Alsnog bedankt!
Revolt, die heb ik vroeger ook nog wel gespeeld. Was altijd stoer met die autootjes
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Hij nog steeds stoer, hoor! Ziet er nog steeds erg goed uit: op de hoogste resolutie (1600x1200x32) loopt het nog zo soepel als maar kan. Terwijl het er allemaal toch errug moi en gelikt uitziet (heerlijke reflecties en zo)! Dat was dus een hele goede engine voor 1999. Zelfs voor nu, eigenlijk...GGS_VR6 schreef op 27 November 2002 @ 16:30:
Revolt, die heb ik vroeger ook nog wel gespeeld. Was altijd stoer met die autootjes![]()
Kun je ook Tag Battle banen maken, eigenlijk?
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
in de eerste versie van revolt was het zo dat je je eigen banen alleen kon spelen in een single race tegen de computer...
als je een nieuwe patch download krijg je ook de mogelijkheid deze banen in multi-player (dus op LAN TCP/IP) te spelen...
http://www.revoltdownloads.com voor patchen, auto's, banen,...
als je een nieuwe patch download krijg je ook de mogelijkheid deze banen in multi-player (dus op LAN TCP/IP) te spelen...
http://www.revoltdownloads.com voor patchen, auto's, banen,...
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Pagina: 1