[DivX] AARRRGGGGGGHHHHHHH

Pagina: 1
Acties:

• r00tie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-11-2025
Gisteren DVD gekocht, laten we eens kijken of ik hem kan rippen, dus ik Flasken, 10 uur later: afspelen, heb ik de Franse audiostream gebruikt, hoe weet ik dat ik de Engelse audiostream kies?
Want anders kan ik de film kijken en dan hoor ik ze frans praten, en dat is niet gezellig!!!!

Verwijderd

Je kunt volgens mij met het proggie AC3DEC luisteren naar de verschillende audiostreams. Wat jij zegt, is mij ook een keer gebeurd.

Kijk op http://www.divx-digest.com

Rob

• CORVETTE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-11-2025

CORVETTE

---- American V8 ---

bij flask zie je na het inladen een landencode staan en 080 is engels , en ik geloof dat 083 duits is en 081 frans 082 spaans...

zoveelste slachtoffer van Casema................... :(

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-03 20:42
Corvette, dat is niet altijd zo...

In 98% van de gevallen (van alle engelstalige films) is 0x80 de Engelse audio stream.

Geef mij maar een Warsteiner.

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22-01-2024

Majestic

Neerlandici.

Bij Three Kings is het toevallig zo dat x80 frans is en x81 engels.

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

• r00tie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-11-2025
Klopt, ik dus die x80, krijg ik gvd Frans, maar ik heb hem nu op Engels, geencode ;-)

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Bij de nieuwere FlaskMPEG staat het er meestal bij (als het teminste op de DVD staat).

Verwijderd

Effe lekker praktisch:
Wat dacht je van effe gewoon de tweede VOB pakken (die midden in de film bezig is dus), dan effe 1 minuut film omknagen (1000 frames ofzo), dan in FlaskMPEG gewoon op CANCEL rammen (want de omgerekende data wordt dan toch als leesbare file weggeschreven) en dat dan effe afspelen...
Dan weet je het 100% zeker he?! ;-)
Pagina: 1