Toon posts:

2 koelers een aansluiting

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb 3 koelers in me pc, eentje van de videokaart die zijn stroom ook gewoon van de videokaart krijgt, eentje in de voeding en een op de processor. Nu wil ik er nog een bij zetten maar ik heb geen aansluiting voor stroom voor de extra cooler.
Zijn er geen verloop stukjes op de markt die van een twee maken, of heeft iemand een ander idee?

BVD

Knight Kitt

Verwijderd

ja de search gebruiken :)

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Zoek op molex-splitter.

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Verwijderd

Topicstarter
OP die extra fan zit wel zo'n molex stekkertje

Verwijderd

je ken toch wel een beetje solderen? met wat krimpkousies? beter als al die dradenbende in je pc

• yogy
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-02 17:39
Bij de meeste fan's (iig bij Coolermaster) krijg je een verloopje van een molex stekker naar een 3 polig model.

Verwijderd

Topicstarter
Kan, zat te denken aan kroonsteentjes ertussen, dan dat stekkertje van die ene deraf knippe en hem der dat bij stoppe!

Verwijderd

Topicstarter
kan je die verloopjes ook los kopen? zoja Waar?

• IzoOoo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-06-2021
Bij elke redelijke pc zaak hebben ze die wel liggen en in de pricewtach zijn ze ook vast wel te krijgen. Kroonsteentjes werkt trouwens ook prima. Vind ik er trouwens wat minder netjes uit zien.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 november 2002 @ 21:26:
Kan, zat te denken aan kroonsteentjes ertussen, dan dat stekkertje van die ene deraf knippe en hem der dat bij stoppe!
snif :X

• TheGhostInc
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
IzoOoo schreef op 26 November 2002 @ 21:32:
Bij elke redelijke pc zaak hebben ze die wel liggen en in de pricewtach zijn ze ook vast wel te krijgen. Kroonsteentjes werkt trouwens ook prima. Vind ik er trouwens wat minder netjes uit zien.
Als je het netjes doet kan het er zelfs beter uitzien :)

Als je het kroonsteentje op je voeding vastzet en je kabels naar je casefans keurig wegwerkt ipv die kabels dwars door je kast te laten lopen ziet dat er beter uit. (Lengte van zo'n kabel maakt verder toch helemaal niks uit)

Verwijderd

Topicstarter
K ga morge meteen me computer boer bellen of ze van die verloop stekkertjes heben :)

Verwijderd

Searchvraagje :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.