Gaim probleem

Pagina: 1
Acties:

• H3AdTr1P
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-02-2020

H3AdTr1P

Slot-A Crew

Topicstarter
Ik ben normaal een Trillian gebruiker, dus hou ervan MSN en ICQ samen ineen prog te gebruiken.

Daarmee vond ik dus Gaim, wat eigenlijk geweldig aan mijn eisen voldoet. Enige nadeel, telkens als ik een IM van iemand ontvang dan opent zich telkens een nieuw venster op de voorgrond.
(mede omdat ik instel dat telkens ik een IM verzend , het venster zich sluit )

In de preferences kwam ik dus devolgende instelling tegen "Raise windows on events", die default op aan staat.
Maar deze doet dus niet wat ik ervan verwacht.
Ook in de faq vind ik niets terug daaromtrent.

iemand enig idee ?

A pretty girl has a 99,99999% chance of being a bitch

• Valium
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09-05 16:54

Valium

- rustig maar -

Nieuwe vensters worden per definitie op de voorgrond geopend. Als je dat niet wilt zul je dat in de instellingen van gnome/kde/sawfish/windowmaker/fluxbox moeten instellen...al betwijfel ik of het uberhaupt kan (misschien kan sawfish het met windowmatching...)

Wat je beter kunt doen is vensters niet sluiten en een andere oplossing zoeken om aangegeven te krijgen dat er een nieuw berichtje binnen is...

• Thijsch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-01 18:43
je kan wel 'tabbes conversation' doen. alle conversations in 1 venster in tabbladen. als je dat venster dan open laat si er geen probleem toch?

Verwijderd

er zit een plugin bij die een sterretje erbij zet als diegene iets gezegd heeft mischien een alternatief?

• a casema user
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:50
plugin message notivication gebruiken en Raise Windows on Events kan dan uit.

Taaaa taa taa taaaa taa taa ta taaataaaaa.

• CyberSnooP
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-03 16:47

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

Misschien moet je eens een poosje proberen te wennen aan een venster dat open blijft staan. Vooral voor de meer-dan-5-zinnen-gesprekjes vind ik (en vele met mij) het erg prettig. Anders zul je toch je window manager een beetje anders moeten configureren vrees ik.

|_____vakje______|

Verwijderd

als je gaim niet prettig vindt kan je altijd nog jabber i.c.m. msn en icq transports gebruiken...
Pagina: 1