Deze kan gelijk op slot van mij part, want ik heb niet echt een probleem.
Ik had een probleem (zie topic), maar kon de oplossing hier niet vinden. Na een tijdje met google gezocht te hebben vond ik de oplossing, dus ik dacht: post ik 'm hier vast ff preventief voor de volgende
Dit was de foutmelding die ik kreeg:
Bij mij kwam het omdat ik op een dynamische manier files probeerde te includen, maar de waarde van de var die de filename moest bevatten was leeg. vandaar dat ie naar een directorie verwees.
Hoop dat een ander er nog wat aan heeft zo.
p.s. ik vind het altijd leuk als ik zo'n foutmelding krijg die ik nog nooit eerder heb gezien: cool! denk ik dan. Wordt het tijd dat ik weer in contact kom met de buitenwereld of hebben anderen dat ook?
Ik had een probleem (zie topic), maar kon de oplossing hier niet vinden. Na een tijdje met google gezocht te hebben vond ik de oplossing, dus ik dacht: post ik 'm hier vast ff preventief voor de volgende
Dit was de foutmelding die ik kreeg:
Had echt nog nooooit van die foutmelding gehoord, terwijl ik toch al ruim een jaar php. Anyways, het komt omdat je een directorie probeert te includen, ipv een file. De foutmelding geeft ie dan - heel vaag - op regel 1 (altijd regel 1) van de 'directorie' die je probeert te includen (wat dus eigenlijk niet de bedoeling is).Fatal error: input in flex scanner failed in /home/e-smith/files/primary/html/dir/dir/ on line 1
Bij mij kwam het omdat ik op een dynamische manier files probeerde te includen, maar de waarde van de var die de filename moest bevatten was leeg. vandaar dat ie naar een directorie verwees.
Hoop dat een ander er nog wat aan heeft zo.
p.s. ik vind het altijd leuk als ik zo'n foutmelding krijg die ik nog nooit eerder heb gezien: cool! denk ik dan. Wordt het tijd dat ik weer in contact kom met de buitenwereld of hebben anderen dat ook?