Verwijderd
Wilt die meneer daar met al die boxjes zich a.u.b. melden bij de diefstal balie...
Wilt die meneer daar met al die boxjes zich a.u.b. melden bij de diefstal balie...
Dank u
lolVerwijderd schreef op 04 december 2002 @ 17:41:
[...]
Dank u
![]()
Ik hoop ook dat Rincewind mijn overboeking gevonden heeft, via de Girofoon was het me niet echt gelukt er een duidelijke omschrijving bij te zetten.Verwijderd schreef op 04 December 2002 @ 17:35:
Rincewind leef je nog???? Je reageert niet meer op GoT en op je mail... Ik wil toch wel graag weten of geld aangekomen is.....
Op de site van de inkoopactie staat er een vinkje achter mijn naam, lijkt me ok, maar in de lijst met namen in de first post kom ik niet voor.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Verwijderd
Nie hopen, hij moet hier blijven!Verwijderd schreef op 04 december 2002 @ 19:28:
Is iemand zijn status vandaag veranderd? Of is Rincewind ff tijdelijk (Laten we het hopen) van de aardbol verdwenen?
Verwijderd
(Hmmm, das precies een velletje, zou je die dan ook gewoon met tape erop mogen plakken????)
Ik leef nog, maar ik heb ook een baan die mij ook bezig houdt
Maar, ze zijn binnen ! Hang de vlag uit, het feest kan beginnen.... Affijn..... ik heb dus hier de eerste lading staan
Ze kunnen dus vanaf vandaag opgehaald worden. Degenen die komen ophalen hebben een mailtje in hun postbus met details. Zit je daar niet bij mail me dan even.
Falcon_10, ik kan zondagmiddag de boxjes naar Breda komen brengen zodat jij ze aan jouw belgische landgenoten kunt versturen. Tsjek jor iemeel
Morgen/vrijdag ga ik de eerste pakbonnen invullen zodat (hopelijk) komend weekend de eerste boxjes weg kunnen gaan via de pakketdienst.
Voor de status van het geld verzoek ik iedereen Laupro te controleren want die is volledig up-to-date enne......keesjes....... Tsjek jor iemeel
Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees
Ceci n'est pas une signature!
Juist gezien. Overdag ben ik een senior EDM consultant maar in de avonduren verander ik in..... [tadadaaa]......C-BOXman............[katjinggggggg]xilebo schreef op 04 December 2002 @ 19:53:
ik denk dattie het ff druk heeftlaten we met z'n alle ff rustig w8en
Je overboeking is binnen en laupro is volledig bijgewerkt. De first post is niet bijgewerkt omdat ik daar simpelweg nog geen tijd voor heb gehad.Marzman schreef op 04 december 2002 @ 17:57:
[...]
Ik hoop ook dat Rincewind mijn overboeking gevonden heeft, via de Girofoon was het me niet echt gelukt er een duidelijke omschrijving bij te zetten.
Op de site van de inkoopactie staat er een vinkje achter mijn naam, lijkt me ok, maar in de lijst met namen in de first post kom ik niet voor.
Heeft u mijn mail nog gevonden?Rincewind schreef op 04 December 2002 @ 21:04:
[...]
Juist gezien. Overdag ben ik een senior EDM consultant maar in de avonduren verander ik in..... [tadadaaa]......C-BOXman............[katjinggggggg]
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Ehmmm, wilde jij niet een box ophalen bij een beurs ipv bestellen ?
Ja ik wilde van de 6 systemen 5 maken en die allemaal ophalen in Amsterdam.Rincewind schreef op 04 december 2002 @ 21:10:
[...]
Ehmmm, wilde jij niet een box ophalen bij een beurs ipv bestellen ?
Verwijderd
Ik heb je toch ook teruggemaild dat je e.e.a. met TheCrash kon regelen ? Wat mij betreft is hetgeen probleem want 4 van die 5 heb je via TheCrash zelf geregeld en de vijfde via laupro. Mail me even voor de laatste afronding.Gutteguttegut schreef op 04 december 2002 @ 21:11:
[...]
Ja ik wilde van de 6 systemen 5 maken en die allemaal ophalen in Amsterdam.
*sorry, ik kan het niet laten om te jengelen
met een hamer past alles
OK ik heb het verhaal naar hem toegemailt (en een kopietje naar jou ook)...er is dus weer 1 systeempje vrijgekomen....toch???Rincewind schreef op 04 december 2002 @ 21:14:
[...]
Ik heb je toch ook teruggemaild dat je e.e.a. met TheCrash kon regelen ? Wat mij betreft is hetgeen probleem want 4 van die 5 heb je via TheCrash zelf geregeld en de vijfde via laupro. Mail me even voor de laatste afronding.
met een hamer past alles
Is het mogelijk om mijn box gewoon via de PTT te verzenden,dit omdat als ik niet thuis ben het pakketje helemaal naar Rotterdam wordt gestuurd(naar het depot NPD)
Als het kan graag,mocht er geld bijmoeten voor het verzenden dan hoor ik het wel van je dan stort ik het.
dan wil ik ook via de PTT... wat heb ik aan een pakket in Rotterdam.. kan ik net zo goed naar die rincewind zijn huisadres toegaan en hem zelf ophalen. Overdag ben ik gewoon niet thuis, moet ook gewoon werken.
Signature van nature
Verwijderd
Voor alles is een oplossing, desnoods vraag je je tandarts....
nogmaals: ik kan de status op laupro dus niet meer veranderen; lukt niet
en....
Volgens mij is dit al eens langs gekomen...maar toch:
Als je je systeempje in de auto wilt gaan gebruiken, kun je deze kopen.
Kost ongeveer 32,95 bij de kijkshop.

De AV-67 kan de volgende outputs leveren (70 W):
3500 mA voor 15, 16, 18, 19 en 20 Volt;
2900 mA voor 22 en 24 Volt.
De inputvoltage kan liggen tussen de 11 en 14 Volt DC.
[ Voor 76% gewijzigd door Gutteguttegut op 05-12-2002 00:09 ]
met een hamer past alles
maar ik staat op laupro.nl nog steeds als niet bevestigt.... terwijl ik het al wel heb overgemaakt en jij het al wel binnenhebt (je had me gemaild)Rincewind schreef op 04 december 2002 @ 20:57:
JAAAAAAAAAAAAA :-)
Ik leef nog, maar ik heb ook een baan die mij ook bezig houdt![]()
Maar, ze zijn binnen ! Hang de vlag uit, het feest kan beginnen.... Affijn..... ik heb dus hier de eerste lading staan
Ze kunnen dus vanaf vandaag opgehaald worden. Degenen die komen ophalen hebben een mailtje in hun postbus met details. Zit je daar niet bij mail me dan even.
Falcon_10, ik kan zondagmiddag de boxjes naar Breda komen brengen zodat jij ze aan jouw belgische landgenoten kunt versturen. Tsjek jor iemeel
Morgen/vrijdag ga ik de eerste pakbonnen invullen zodat (hopelijk) komend weekend de eerste boxjes weg kunnen gaan via de pakketdienst.
Voor de status van het geld verzoek ik iedereen Laupro te controleren want die is volledig up-to-date enne......keesjes....... Tsjek jor iemeelJe geld is binnen
* The System kan niet wachten op zijn boxjesDe organisator heeft betaling bevestigd ?
De organisator heeft je bestelling ingepakt ?
De organisator heeft de producten verzonden ?
Deelnemer bevestigt de ontvangst ?
Ik weet niet wat de NPD doet met pakketten die niet bezorgd kunnen worden namelijk...
Als je niet thuis bent dan gaat het pakketje naar het dichtbijzijnde NPD depot._-= Erikje =-_ schreef op 05 december 2002 @ 12:42:
Ehm? NPD ah man, doe maar met de PTT of stuur het naar een andere adress (mail me daarvoor eventueel)
Ik weet niet wat de NPD doet met pakketten die niet bezorgd kunnen worden namelijk...
Hier kan je checken waar het pakketje naar toe gaat.
Voor mij wordt het pakketje indien niet thuis naar Rotterdam gestuurd terwijl ik in Den Haag woont.
Edit: GRRR, net te laat, er was me net iemand voor
[ Voor 5% gewijzigd door vehpol op 05-12-2002 13:16 ]
Ceci n'est pas une signature!
- First post aangepast met betaalde personen
- TheSystem, je hebt gelijk. Even gechecked bij de bank en je bent er doorheen geglipt
- Vanavond ga ik weer de mail checken. Nu verder met werken
ik stuur hem wel nog een keer..
Proud member of Tacopsclan [CLS]
Verwijderd
Signature van nature
Verwijderd
geen NPD dus...
(geloof alleen dat je al labels had gekocht, toch?)
Ik kom zaterdagmiddag met de trein, heb je geprobeert te mailen, maar volgens mij komt er niets aan... Woon je ver van het station eigenlijk?Van de meesten heb ik nog niet gehoord wanneer ze de c-boxjes op willen komen halen. Dat zou ik graag wel willen weten :-) Laat me dus even weten wanneer je denkt te komen dan kan ik er rekening mee houden.
dat wil ik eigenlijk ook wel weten... ik krijg zeer weinig responce op mijn meeltjes...Benadski schreef op 06 December 2002 @ 12:22:
[...]
Ik kom zaterdagmiddag met de trein, heb je geprobeert te mailen, maar volgens mij komt er niets aan... Woon je ver van het station eigenlijk?
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Die kun je ophalen bij het dichtstbijzijnde depot._-= Erikje =-_ schreef op 05 december 2002 @ 12:42:
Ehm? NPD ah man, doe maar met de PTT of stuur het naar een andere adress (mail me daarvoor eventueel)
In jouw geval dus in rotterdam [je woont in sommelswijk?]

Ehm, SommelsDijk, dikke 60 Km van Rotterdam vandaan en ik heb geen auto...insan1ty schreef op 06 December 2002 @ 21:14:
[...]
Die kun je ophalen bij het dichtstbijzijnde depot.
In jouw geval dus in rotterdam [je woont in sommelswijk?]
En moet ik nog iets speciaals meenemen? (Behalve het geld natuurlijk ;-) )
Verwijderd
Desoods dat ik op de wachtlijst sta en dat je me verder op de hoogte houd... of wat er ook mag zijn
tnx Eye
Verwijderd
ik verlang tot dat ik ze heb.
Signature van nature

The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.
LoL... nog een biertje falcon???The_Dud3 schreef op 08 december 2002 @ 16:58:
WTF! Rincewind en Falcon_10 zitten waarschijnlijk al ons geld op te zuipen
Fun while it lasted: World Community Grid!
Verwijderd
(Voor hetzelfde geld heeft hij de hele dag bij een begravenis gezeten)
Sara Goldfarb has left the building
Verwijderd
Onbekende host rincewind.eyebite schreef op 08 December 2002 @ 21:02:
c:\ping rincewind
Hij loopt ons te naaien!
Verwijderd
Hmmmmm:eyebite schreef op 08 december 2002 @ 21:02:
c:\ping rincewind
Ping request could not find host Rincewind. Please check the name and try again.
Hmmmmm
Volgens mij gebruikt hij een valse naam
en anders laat je je geld tog terug boeken
Verwijderd
Hint: P-r-i-n-t-e-rVerwijderd schreef op 08 December 2002 @ 22:16:
(Hoeveel tijd denk je dat het kost om alle adressen uit te schrijven op die NPD formulieren voor het opsturen)
btw: veel respect voor de ia hiero hoor
Verwijderd
Ga jij eerst ff lekker alles uitmeten wat waar moet etc.....
Tegen de tijd dat jij daarmee klaar bent (2 dagen) heb ik het allang met de hand ingevult
Eat my shorts !
Verwijderd
Proud member of Tacopsclan [CLS]
Wil het graag ff weten want dan weet ik wanneer ik thuis moet blijven.
ja das lekker... hij heeft ze al betaald eh!DrNizeGuy schreef op 08 december 2002 @ 22:16:
psies.. resepcta!
en anders laat je je geld tog terug boeken
volgens mij kan dat ook niet btw, omdat je zelf de overschrijving maakt ipv een automatisch incasso ofzo...
met een hamer past alles
Verwijderd
de bakkies zijn binne !!!!
ik weet nimeer wie het juist allemaal was, maar zal morge men box op't werk checke en jullie allemaal één voor één mailtje sturen. Vanaf morgeaaf ( dinsdag ) kunnen ze opgehaald worden bij mij thuis voor hen die ze kwamen ophalen ( ben straks terug weg daarmee, en morge overdag werken ). Voor degenen die ze opgestuurd moesten krijgen met de post : met een beetje geluk gaan ze donderdag op de post. Anders in het weekend.
Ik kan alvast vertellen dat de bakjes mooi ingepakt zijn, alles ongeopend is, dus bij wijze van spreken : de bakjes zijn gloednieuw
Ik laat jullie morgen alles weten voor het ophalen enz. Ben nu eerst terug weg.
Greets
Verwijderd
Ik ga het zo snel mogelijk allemaal afhandelen, want men kamer was al een puinhoop, en nu staan er nog eens 3 grote dozen ergens in gestompt, en men moeder vind het niet echt grappig meer dus
Verwijderd
Fun while it lasted: World Community Grid!
Verwijderd
Rincewind heeft ook nog een sociaal leven en zn werk.
Heb nog een klein beetje geduld.
Daddy of 3 :)
Verwijderd
Dien mens heeft de bestelling voor de belgjes ook mooi overgemaakt aan mij, zelfs nog een hele uitleg gedaan over het hoe en wat van die bakjes, en dat in de ijzige kou op de parking van den Esso ergens tege Breda.
Is echt ne vriendelijke, toffe mens, maar hou er inderdaad ook rekening mee dat die ook nog een werk heeft en probly een sociaal leve, in tegenstelling tot vele anderen hier
HEY! i resent that![b][message=16308013,noline]Falcon_10 schreef op 10 december 2002 @ ook nog een werk heeft en probly een sociaal leve, in tegenstelling tot vele anderen hier
maar je hebt helemaal gelijk, tis een toffe manneke
Sara Goldfarb has left the building
Verwijderd
Zo sprak de wijze BELG.....Verwijderd schreef op 10 December 2002 @ 13:16:
jup, Rincewind zal dat allemaal wel versturen, ni ongerust worde.
Dien mens heeft de bestelling voor de belgjes ook mooi overgemaakt aan mij, zelfs nog een hele uitleg gedaan over het hoe en wat van die bakjes, en dat in de ijzige kou op de parking van den Esso ergens tege Breda.
Is echt ne vriendelijke, toffe mens, maar hou er inderdaad ook rekening mee dat die ook nog een werk heeft en probly een sociaal leve, in tegenstelling tot vele anderen hier
Blijf dat Belgs een geinig taaltje vinden
Maar ok, we zijn gewoon allemaal te nieuwsschierig....
Is dat een gewone voor in een standaard PC voeding of een speciaale?
Verwijderd
Maar zit hij er niet bij?
Uit de mail van Falcon_10:Verwijderd schreef op 10 December 2002 @ 14:40:
Zo op de plaatjes te zien zal het wel zo'n Euro aansluiting zijn, zo'n 8-tje weet je wel....
Maar zit hij er niet bij?
Heeft iemand mischien een PIC van wat ik nu moet hebben?...
Ik kan je misschien al wel zeggen dat er geen power kabel bij is, wel de adaptor naar de pc toe om 220 naar 12 volt om te zetten, je moet dus wel nog een stekker vinden om in die transfo te steken, deze is in de vorm van een 8 ( wordt oa gebruikt bij die voedingen van laptops ), dus dan kan je die al ergens zoeken, zodat je direct aan de slag kunt met je bakje als ie aankomt
...
Verwijderd
(Ze zitten in bijna alle adapters zonder vaste kabel)
Dit zal bij elke elektro boer wel te krijgen zijn, ik had hem meteen op de HCC gekocht bij een andere stand met kabels
Dan hebben we iig een indicatie of Rincewind ze al verstuurd heeft..
Verwijderd
Moeten we nu brieven naar zijn adres gaan sturen ipv mailtjes??
Dit topic is gesloten.