ik heb 4 kastjes besteld, moet ik nu gewoon 14 euro verzendkosten overmaken? of is al iemand die dat bedrag preciezer weet?
(wanneer ik dit weet, maak ik geld meteen over)
(wanneer ik dit weet, maak ik geld meteen over)
ja, maar had ergens in het topic gelezen dat bij 2 of meer bestellingen 2x €7 gerekend werd, maar dat werd toen nog beter uitgezocht.
Ja, alles is in orde. Maak je maar niet drukxilebo schreef op 30 november 2002 @ 12:56:
@rincewind: het is nu opgelost met mijn kastje? ik wilde je net maa rop de de compu van m'n vader gaan mailen, er is iets goed mis hier, ikw eet alleen neit wat, soms kan ik wel een testmailtje sturen.. end at is dan net neit het mailtje wat naar jou moestmaar als mensen nu een mailtje naar mij sturen, krijgen ze een fout terug
(maar ik krijg het mailtje wel binnen in mijn inbox)
Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees
Ja, mail me even dan. Dan regelen we wel iets anders. Dan moet je ook even TheCrash een mailtje sturen.Newjersey schreef op 30 november 2002 @ 12:58:
@Ricewind: ik sta nu 8ste op de lijst,ik heb dus kans gemaakt op het boxje.. Maar is het mogelijk dat ik hem bij een beurs ophaal waar HLW ook staat? want volgens www.computerbeurzen.com staan ze namelijk ook in apeldoorn op 22 december, moet ik dan alvast betalen of hoe gaat dat
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Timer op 01-12-2002 12:12 ]
wacht in spanningRincewind schreef op 30 November 2002 @ 21:26:
UPDATE:
- iedereen die op de reservelijst en een c-boxje staat krijgt morgen een mailtje met de details voor overmaken. Dan weet ik hoeveel er weer verdeeld kunnen worden
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
"Hé Bob, drie bier!"
ik heb het over gemaakt,de7geitjes schreef op 01 December 2002 @ 12:48:
Ok ralpy maak het geld maar over ik wil mijn kassies hebben
Als zij die al besteld hadden..Verwijderd schreef op 01 December 2002 @ 13:18:
8 per persoon?
of 4 per persoon?
Ooit gehoord van al die mensen op de wachtlijst?
"Hé Bob, drie bier!"
Verwijderd
heel veel msnen hebben er misschien in totaal wel 2 of meer afgenomen,Verwijderd schreef op 01 December 2002 @ 14:00:
Vind het toch een beetje aso, als iedereen er gewoon eentje besteld blijven er ook over voor andere tweakers....
[ Voor 20% gewijzigd door Kippenijzer op 01-12-2002 20:07 ]
[ Voor 12% gewijzigd door Rincewind op 01-12-2002 22:40 ]
Mail me even, want je hebt mazzelVerwijderd schreef op 28 november 2002 @ 23:07:
Gooi me maar op die reservelijst
Wie weet heb ik mazzel...
Heb je nog iets van mij nodig hiervoor?
[ Voor 1% gewijzigd door Rincewind op 01-12-2002 22:36 . Reden: mail aangepast ]
Verwijderd
Ik neem aan dat dat nog niet gelukt isRincewind schreef op 01 december 2002 @ 21:57:
UPDATE:
- De bovenste 10 van de reservelijst krijgen mail van mij
Daddy of 3 :)
[ Voor 32% gewijzigd door Rincewind op 02-12-2002 10:48 . Reden: iets vergeten... ]
Verwijderd
Email sendRincewind schreef op 01 December 2002 @ 22:28:
[...]
Mail me even, want je hebt mazzelIk heb mailproblemen maar mail even naar wissink@zonnet.nl.
[ Voor 3% gewijzigd door Rincewind op 02-12-2002 13:50 . Reden: typo's corrected ]
Proud member of Tacopsclan [CLS]
Vidi, vici, veni! (ik zag, ik overwon en ik kwam!)
Verwijderd
a) tis riNcewind_-= Erikje =-_ schreef op 02 December 2002 @ 18:32:
Rice, zou je iig een lijst willen maken met welke personen er wanneer verstuurd zijn (dus na donderdag)
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
[ Voor 50% gewijzigd door Newjersey op 02-12-2002 21:00 ]
Ceci n'est pas une signature!
Verwijderd
Ik reageer even via het forum want ik wil duidelijkheid hebben naar iedereen. Degenen die een 2e boxje willen hebben staan helaas achteraan de rij. Degenen die nog geen boxje hebben (kunnen) bestellen gaan dan voor. Zoals het er nu naar uitziet is het helaas onmogelijk om iedereen gelukkig te maken. En dan bedoel ik ook degene van de reservelijst.savale schreef op 02 december 2002 @ 22:53:
hehe zeker druk met meeltjes beantwoorden? zeker geen goed teken als ik nog geen meel heb gehad?mocht iemand van zijn siemens boxie af willen: meel me ff op savale@puredj.com
[ Voor 2% gewijzigd door Rincewind op 03-12-2002 10:10 . Reden: taalfouten eruit ]
Sara Goldfarb has left the building
[ Voor 75% gewijzigd door QuasaR op 03-12-2002 11:26 ]
zie topic start. maar volgens mij is die niet meer actueel? misschien wel een idee die goed bij te houden, scheelt weer mailen/vragenQuasaR schreef op 03 december 2002 @ 11:21:
Rincewind,
Het is een hoop geregel maar je hebt het wel goed voor elkaar.
Is er trouwens ergens een lijst van gebruikers die hebben betaald ?
Verwijderd
Rince: Ik heb nog geen mail terug van je gehad, op zich niet zo erg, maar kun je even convermeren dat je mijn mijn ontvangen hebt?
Ja, mailtje is binnenVerwijderd schreef op 03 December 2002 @ 11:48:
[...]
Rince: Ik heb nog geen mail terug van je gehad, op zich niet zo erg, maar kun je even convermeren dat je mijn mijn ontvangen hebt?
tnx, Eye
Laupro is 100% up-to-date maar ik zal vanavond de first post van dit topic weer bijwerken.eyebite schreef op 03 December 2002 @ 11:25:
[...]zie topic start. maar volgens mij is die niet meer actueel? misschien wel een idee die goed bij te houden, scheelt weer mailen/vragen
ehm heb ik al een boxje?
ooopssavale schreef op 03 December 2002 @ 12:25:
[...]
ehm heb ik al een boxje?heb je dat voor me geregeld dan?
thanx!
wel jammer dat dit waarschijnlijk een misverstand is!? want heb nog geen boxje
[ Voor 9% gewijzigd door savale op 03-12-2002 12:30 ]
Mail me even want als het goed is moet je een mailtje gehad hebben.... Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat een aantal mailtjes niet is aangekomensavale schreef op 03 December 2002 @ 12:25:
[...]ehm heb ik al een boxje?heb je dat voor me geregeld dan?
thanx!
beetje jammer als ik dan helemaal onderaan sta nu als t een foutje is want heb geen boxje geloof ik
[ Voor 54% gewijzigd door savale op 03-12-2002 12:52 ]
Verwijderd
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Ceci n'est pas une signature!
yep ik doe mee aan die IA van die ledjes en dat duurt nu al maandje of watvehpol schreef op 03 December 2002 @ 14:22:
Zullen we even met z'n allen applaudiseren voor Rincewind!!! Ik vind het TOP dat ie alles zo snel regelt!... <KLAP><KLAP><KLAP>
Verwijderd
Ik hoop dat je theorie klopt, dan is het morgen in huis.....eyebite schreef op 03 December 2002 @ 14:05:
postbank naar rabo duurt bijna altijd 3 nachten, dus vrijdag overgemaakt, is zo/ma 1 ma/di 2 di/wo 3 <- dan dus
dat rabo direct betalen maakt het idd erg aantrekelijk om over te stappen
<KLAP><KLAP><KLAP>vehpol schreef op 03 december 2002 @ 14:22:
Zullen we even met z'n allen applaudiseren voor Rincewind!!! Ik vind het TOP dat ie alles zo snel regelt!... <KLAP><KLAP><KLAP>
The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.
Verwijderd
Zie het pakje komen door de brievenbus.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2002 20:26 ]
Verwijderd
Ik denk dat het wel een mannetje van de NPD voor je deur wordt, zulke pakjes passen niet bepaald door je brievenbus.
[ Voor 22% gewijzigd door _-= Erikje =-_ op 03-12-2002 21:31 ]
Verwijderd
als het gaat voor Rincewind, dan worden de bakjes voor de Belgen zondag afgehaald. En met wat geluk gaan degene die dan verzonden moeten worden maandag de bus op.The_Dud3 schreef op 03 December 2002 @ 19:38:
[...]
<KLAP><KLAP><KLAP>
Eneuh, Falcon_10 mag ook laten zien hoe snel hij is
met een hamer past alles
Verwijderd
Je hebt geen verzendmethode geselecteerd! Het is niet mogelijk om de bestelling definitief te plaatsen, kies een verzendmethode en probeer het opnieuw.
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq