[XP]systeem logt direct weer uit na inloggen:Help!

Pagina: 1
Acties:

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:46
Systeemgegevens: Dell Inspiron 3800, 12 GB HD, pcmcia 3com netwerkkaart windows XP home NL.

Tijdens het luisteren van m'n mp3's, liep m'n systeem keihard vast, en moest ik hem op een redelijke brute manier opnieuw opstarten.

Nadat ik mijn paswoord heb ingevuld, krijg ik direct weer een melding met "bezig met afmelden", oftewel: het systeem logt direct weer uit. Daardoor kan ik nergens meer bijkomen.

Ik kom er alleen maar bij als ik in de veilige modus ZONDER netwerkondersteunig opstart. Met netwerkondersteuning gaat ook fout.

Ik heb al geprobeerd om een nieuwe user aan te maken, maar hier gaat hij ook de mist in.

Ik heb me d'r al bij neergelegd dat de hele zooi opnieuw geinstalleerd moet worden, alleen moet ik eerst backups maken van mijn gegevens. Het probleem is dus dat ik wel bij m'n gegevens kan komen, maar alleen zonder netwerkondersteuning, en ik ben niet van plan om de hele zooi met diskette's of een 32 mb flashdisk over te hevelen, want dan ben ik volgend jaar nog niet klaar.

Heeft iemand een idee wat ik kan doen, of nog beter: weet iemand hoe ik dat probleem op kan lossen, zodat ik weer netjes in kan loggen, zonder dat hij hem er direct weer uitgooit?

Verwijderd

Voor alle duidelijkheid: log je in als administrator?

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Het systeem vanaf cd recoveren :?

• JeroenTheStig
ik log in met m'n eigen naam, wat dus administrator rechten heeft. ik kan niet met 'Administrator' inloggen, waarom weet ik niet.

Als ik vanaf de cd recover, wat gebeurt er dan met mijn gegevens?

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• JeroenTheStig
werkt ook niet...

Verwijderd

Safe Mode en dan je netwerkkaart eraf, en dan opnieuw installeren?

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2002 20:36 ]

• JeroenTheStig
ik heb ook al geprobeerd om m'n netwerkkaart eruit te halen, dit heeft ook allemaal geen nut

[ Voor 81% gewijzigd door JeroenTheStig op 26-11-2002 20:38 ]

• JeroenTheStig
en netwerkkaart deinstalleren in veilige modus krijg ik niet voor elkaar, er staat namelijk niks in m'n systeemeigenschappen

• xos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-08 15:35

xos

kan je wel een nieuwe user aanmaken misschien is je profiel beschadigd bij de herstart

• JeroenTheStig
basterd schreef op 26 November 2002 @ 20:48:
kan je wel een nieuwe user aanmaken misschien is je profiel beschadigd bij de herstart
ook al geprobeerd, helpt ook niet :'(

• JeroenTheStig
ik heb zelf misschien de oplossing gevonden: er is namelijk al een netwerkverbinding als hij in het inlogscherm staat. Nu ga ik zo kijken welke mappen zijn gedeeld. Als mapje X is gedeeld, dan ga ik weer opnieuw opstarten in de veilige modus, ik knal al mijn belangrijke mappen en bestanden in mapje X (in veilige modus kun je namelijk niet delen), dan start ik hem weer normaal op, en dan zuig ik hem leeg via een andere computer.
Hopen dat het werkt

• JeroenTheStig
mooi, dit gaat werken.

TC :)
Pagina: 1