Groot Asus P4G8x (Deluxe) topic

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• Afwezig
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-05 16:25
Lees hier de review van hardwarezone.com
Lees hier een oud topic van tweakers.net over dit moederbord
Lees hier wat Asus zelf te vertellen heeft over dit moederbord

Toen ik alle mogelijkheden van het bord had bekeken was ik meteen onder de indruk. Een weinige, en als je de recenties mag geloven 1 van de beste borden met de Intel 7205 chipset, als het al niet gewoon het beste bord is. De tegenhanger van AOpen lijkt mij zeker minder als je hem afzet tegen de Deluxe versie. Bijna alles zit erop en eraan ; met natuurlijk als voornaamste de 8x AGP, leuk voor je ATI Radeon 9700 Pro 8) . De SATA optie is natuurlijk ook altijd leuk meegenomen.

Helaas kan ik op dit moment nog nergens prijsindicaties vinden, maar hij zal vast niet zo goed verkopen als ze hem heel idioot veel duurder maken als de SiS 648 versie van het moederbord (P4S8x). Kan hier al iemand meer over vertellen over dit bord? Iemand misschien ervaringen? Iemand die wel weet hoeveel hij ongeveer gaat kost? En ik lees in de reviews nergens wat over 'problemen' met het bord, terwijl die allicht al wel bekend zijn (Als ze er zijn uiteraard). Als hij binnen het budget past zou ik hem graag onderdeel willen maken van mijn nieuwe PC :)

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Ik stel voor dat we het eerst bij dit topic houden: Intel E7205 Granite Bay topic Anders loopt 't snel uit de hand ;)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.