[WIN 98]

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• Maxster4th
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-12-2023

Maxster4th

.....are YOU kiddin' me..

Topicstarter
Ik heb een tweedehands laptopje gekocht en nu zit daar oa WIN 98 op. Nu heeft mijn handige zusje tijdens het "spelen" per ongeluk het knopje wachtwoord aangevinkt bij schermbeveiliging. En jullie raden het al: ze weet het wachtwoord niet. Volgens haar is er geen ww ingevuld dus die zou van de vorige eigenaar moeten zijn. Hij zegt ook van niets te weten.

Is er een manier om dit wachtwoord te omzeilen, of vraag ik nu iets illegaals?

Wat ik al geprobeerd heb is opnieuw opstarten en dan in windows schermbeveiliging uitzetten, alleen opnieuw opstarten gaat niet:
de laptop gaat in STANDBY-MODUS. Ik heb nu dus geen idee hoe ik dit moet oplossen.

Succes is een keuze

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:43

TwoR

Gekleurde stippen

laptop uitzetten weer aanzetten wachtwoord uitvinken bij scherm beveiliging. En klaar is kees. Had je toch zelf ook kunnen bedenken

Verwijderd

Je topictitel is niet volledig, verzin even een nieuwe en meldt dit dmv een topicreport of vraag een topictitelchange aan in Schop een Modje.
TwoR schreef op 26 November 2002 @ 20:06:
laptop uitzetten weer aanzetten wachtwoord uitvinken bij scherm beveiliging. En klaar is kees. Had je toch zelf ook kunnen bedenken
Lees dit eens:
Wat ik al geprobeerd heb is opnieuw opstarten en dan in windows schermbeveiliging uitzetten, alleen opnieuw opstarten gaat niet:
de laptop gaat in STANDBY-MODUS. Ik heb nu dus geen idee hoe ik dit moet oplossen.
Dus voortaan eerst even het hele topic lezen voordat je reageert, OK?

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2002 20:09 ]

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

system.ini
en deleten *.pws ofzoiets

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

• koos.d
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:32
Maxster4th schreef op 26 november 2002 @ 20:04:

.....

Batterij er ff afhalen en er dan weer op doen?

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09 08:53

tweakerbee

dus..?

Aan/uit knop 4 seconden ingedrukt houden. Dan gaat hij "hard" uit. :)

edit:
kan ook dextor :P

[ Voor 27% gewijzigd door tweakerbee op 26-11-2002 20:14 ]

You can't have everything. Where would you put it?

Verwijderd

DeXToR_122 schreef op 26 November 2002 @ 20:11:
En de laptop even van het stroom afhalen :)

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
DeXToR_122 schreef op 26 november 2002 @ 20:11:
[...]

Je hebt ook kans dat als je gewoon afsluiten selecteert dat de laptop dan niet op standby gaat maar echt uit gaat(niet als je hem gewoon dichtklapt dus)

En hou anders je power knop eens 4-6 seconden ingedrukt, dat gaat de laptop als het goed is ook helemaal uit.

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Kijk eens in de manual van je laptop hoe je dat ding degelijk moet resetten, haal dan dat vinkje bij het wachtwoord af.

Best te doen lijkt me.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.