Toon posts:

S-Brackets compatible?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zijn s-brackets compatible met andere moederborden? Ik wil bijvoorbeeld de S-bracket van mijn MSI KT4 Ultra gebruiken op mijn Asus omdat die van de MSI een optic SPDIF heeft die ik weer op mijn versterker kan aansluiten.

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Nee.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

hooguit compatible met andere MSI mobo's maar al het andere kan je wel vergeten.

... MMORPG Addict.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Nope.. Andere moederbordfabrikanten hebben weer haar eigen brackets, zoals Asus met haar iPanel, Abit met MediaXP, etc..etc..

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:50
BalusC schreef op 26 november 2002 @ 22:25:
Nope.. Andere moederbordfabrikanten hebben weer haar eigen brackets, zoals Asus met haar iPanel, Abit met MediaXP, etc..etc..
Dat wel, maar iedere bracket heeft USB en die pinlayout is standaard :). Maar bijvoorbeeld extra's als memory (flash)reader wordt moeilijker.

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

Termi schreef op 26 November 2002 @ 22:37:
[...]

Dat wel, maar iedere bracket heeft USB en die pinlayout is standaard :). Maar bijvoorbeeld extra's als memory (flash)reader wordt moeilijker.
Pas jij dan maar op .... aangezien je de USB bracket van MSI NIET kan aansluiten op een Abit en volgens mij ook niet op een Asus

... MMORPG Addict.

Verwijderd

Topicstarter
Maar die dingen hebben toch gewoon allemaal de zelfde standaard aansluiting op het moederbord?

• Rostvertol-Mil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:21
neeeeee _/-\o_

dot.blaat

Pagina: 1