Toon posts:

[Driver] TV Card doet t niet onder XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een klein probleempje, ik heb de K World KW-TV878-FBK Tv Card en zoek daar nu al 2 maanden de divers voor op de site van K World http://www.kworld.com.tw maar daar kom ik ook niet verde want anders had ikke het u niet aan jullie hoeven vragen nu mijn vraag heeft iemand deze drivers of andere compatibel drivers...De oude drivers werken voor geen meter onder XP btw....

Verwijderd

Al gekeken op Driverguide?

login: drivers
pass: all

Als er Windows 2000 drivers bestaan, zou je kunnen proberen om deze eens te installeren, deze willen vaak wel werken onder XP.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2002 19:28 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nope ga ik nu gelijk doen resultaten komen zo...

HELEMAAL NIETS TE VINDEN .... grrrr

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2002 19:33 . Reden: Resultaten :P ]

• Packardhell
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:37
Verwijderd schreef op 26 November 2002 @ 19:28:
Nope ga ik nu gelijk doen resultaten komen zo...

HELEMAAL NIETS TE VINDEN .... grrrr
Heb trouwens nog nooit van het merk gehoord. Misschien inruilen voor een bekend merk, zoals Leadtec of Pinnacle.

Powered by KPN

Verwijderd

Packardhell schreef op 26 november 2002 @ 19:52:
Heb trouwens nog nooit van het merk gehoord. Misschien inruilen voor een bekend merk, zoals Leadtec of Pinnacle.
/me ook niet

Maar wat zegt Google erover?

• LawnMowerMan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:01

LawnMowerMan

Wat een baggerfilm btw...

Aan de naam te zien zit er een BT878-chippie op? Kan je daar verder niks mee? Als tot nu toe nog niks heeft gewerkt, probeer dan eens drivers voor kaarten met dezelfde chipset, zoals de hauppauge WinTV PCI...

Wie niet waagt... ;)

Hmmz, zie net dat laatst genoemde de 848 chip heeft... Nou ja, zijn nog zat anderen...

De derde edit al ;) Misschien heb je hier wat aan?

[ Voor 32% gewijzigd door LawnMowerMan op 26-11-2002 20:37 . Reden: 878 + url ]

Your ass is grass and I'm the lawnmower!

Verwijderd

Topicstarter
LawnMowerMan schreef op 26 November 2002 @ 20:34:
Aan de naam te zien zit er een BT878-chippie op? Kan je daar verder niks mee? Als tot nu toe nog niks heeft gewerkt, probeer dan eens drivers voor kaarten met dezelfde chipset, zoals de hauppauge WinTV PCI...

Wie niet waagt... ;)

Hmmz, zie net dat laatst genoemde de 848 chip heeft... Nou ja, zijn nog zat anderen...

De derde edit al ;) Misschien heb je hier wat aan?
Itsie meer info bitte ben maar een n00b 8)7

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 november 2002 @ 20:41:
Itsie meer info bitte ben maar een n00b 8)7
Misschien heb je dan meer kans op Beginnersweb :)

Verwijderd

Topicstarter
HAHAHAHA nee niet zo n00b begrijp niet hoe dat zi me dat ene chipje ikke ben hier om te leren doe niet zo moeilijk

Verwijderd

Probeer deze drivers anders eens
http://btwincap.sourceforge.net/download.html

• TheGhostInc
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Je snapt dat een GF4 ti4600 van leadtek met dezelfde drivers kan werken als eentje van club3d (bijvoorbeeld)

Zo geld dat ook met tv kaartjes, er zijn een paar merken chips, en heel veel kaartjes daarop gebaseerd. Als je geen rare dingen op je tv kaart hebt zitten werken alle drivers voor die chips.

Vaak levert de chipfabrikant de basisdriver ook gewoon aan. Aangezien zij de meeste verstand hebben van de chip.

U snapt?

• LawnMowerMan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:01

LawnMowerMan

Wat een baggerfilm btw...

Wat ik bedoel is het volgende: mijn ervaring met de meeste kaarten (oa Grafisch, TV- en netwerkkaarten) is dat ze bijna allemaal het reference design hanteren. D.w.z. dat ze gebouwd zijn volgens de aanwijzingen van de fabrikant van "de mainchip" om het maar zo te zeggen ;)

Dat zou dus betekenen dat als je voor jouw kaartje de standaard-drivers installeert die voor de chip zijn uitgebracht door die chipfabrikant, dat de kans dan groot is dat ie het gaat doen...

Ik zeg met nadruk, dat de kans groot is. Het is niet gegarandeerd natuurlijk :D

GhostInc was me voor ;)

[ Voor 4% gewijzigd door LawnMowerMan op 26-11-2002 20:56 ]

Your ass is grass and I'm the lawnmower!

Verwijderd

Topicstarter
Ikke snap DANKE TheGostInc vaak lees ikke trouwens dat ie iets met philips te maken zou kennen hebben (in win 98) i dat een help ikke ben nu ook aan zoeken op google maa met me door een berg nfo worstelen

Verwijderd

Google stuurt me hierheen: -Dode link-

Daar staan ze ergens onder aan. (TV Tuner K World)

/Edit: Laat maar.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2002 21:07 ]

Verwijderd

Topicstarter
Idd jammer was wel de file die k zocht ik weet dat ie er is ik heb hem gehad namelijk maar ban m na een enorme crash m kwijt (had ik nu maar geback upped na 3 maanden zeken :()

Verwijderd

Topicstarter
en nee de algemene driver doet t niet....

Verwijderd

http://www.wayjet.com.tw/Download.htm

WayJet schijnt de chips te maken. Dus wellicht die ene WT 852 of WT 851.

http://www.kworld.com.tw/download/index.htm

En die doen het allemaal niet? Lijkt me heel sterk.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2002 21:34 ]

Verwijderd

Topicstarter
doen t wel maar mijn vesie staat er niet bij en ze wrken niet samen met windows

EDIT Waat is die download traag zeg 5.04 kb grrmbl
Maar ikke w88 geduldig

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2002 22:38 . Reden: Downloaden ]

Verwijderd

Topicstarter
Niets helemaal niets tot nu toe geen beeld en geen geluid iemand anders ideeen...

Verwijderd

Als je jou legale versie van XP geinstalleerd hebt op je Pc en dus netjes een activation-key hebt gekregen moet je het volgende bestandje z.s.m. kopieren naar een diskette;
c:\Windows\system32\wpa.dbl.
Hierin staan je registratie en activation gegevens.
Als je Pc nu crashed hoef je alleen maar XP te herinstaleren.
Als XP tijdens de installatie vraagt of je XP wilt activeren kies je voor Nee, en kopieerd dit bestandje terug.
Er staat niet bij of het ook werkt als je XP op je nieuwe Pc installeerd als de oude echt overleden is.

Verwijderd

oei verkeerde topic !!!!! 8)7

Laat maar zitten, bovenstaande
Pagina: 1