Een tijdje geleden liep mijn computer niet meer zo lekker, dus besloot ik 'm maar eens opnieuw te installeren. Maar ik heb nu het idee dat hij er niet echt sneller op is geworden terwijl ik er recentelijk nog een nieuwe Geforce4 in heb gegooid. (dit was nog ruim voordat 'ie kuren begon te krijgen)
Games die eerst veel beter draaiden hakkelen, DivX movies lopen niet meer vloeiend en van de 512 dimm die ik op de HCC dagen had gekocht bovenop de 256 die ik al had is bijna niks te merken.
Ik weet dat mijn Pentium III 700 niet één van de allernieuwste processoren is, maar de (wan)prestaties die ik nu uit mijn computer krijg zijn echt belachelijk voor een systeem met deze configuratie.
PLEASE HELP ME!!!
Bij voorbaat dank,
Rob den Dekker.
Games die eerst veel beter draaiden hakkelen, DivX movies lopen niet meer vloeiend en van de 512 dimm die ik op de HCC dagen had gekocht bovenop de 256 die ik al had is bijna niks te merken.
Ik weet dat mijn Pentium III 700 niet één van de allernieuwste processoren is, maar de (wan)prestaties die ik nu uit mijn computer krijg zijn echt belachelijk voor een systeem met deze configuratie.
PLEASE HELP ME!!!
Bij voorbaat dank,
Rob den Dekker.