Toon posts:

Gezocht een chello (a2000) helpdesk medewerker

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik zoek eigenlijk iemand die bij een IP een naam kan krijgen. Ik ben namelijk webmaster van een voetbal vereniging site. Het is een redelijk grote voetbalvereniging en een nette site. Deze site is ons visite kaartje naar buiten. Op de site hebben wij ook een gastenboek. Helaas is er één persoon die al enkele weken dagelijks het gastenboek loopt te verzieken. Hij scheld voordurend, bedreigd etc etc. Nu heb ik er een ip logger opgezet en heb zijn ip achterhaald. Na een trace kwam ik erachter dat hij een abbonnement heeft bij a2000 (upc/chello).

Nu is mijn vraag of iemand het adres van deze persoon erbij kan leveren, zodat we met hem contact op kunnen nemen dat hij moet ophouden met het gespam.

Wie kan mij aan zijn adres helpen?

Met vriendelijke groet,

Pieter

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 november 2002 @ 19:20:
Hallo allemaal,

Ik zoek eigenlijk iemand die bij een IP een naam kan krijgen. Ik ben namelijk webmaster van een voetbal vereniging site. Het is een redelijk grote voetbalvereniging en een nette site. Deze site is ons visite kaartje naar buiten. Op de site hebben wij ook een gastenboek. Helaas is er één persoon die al enkele weken dagelijks het gastenboek loopt te verzieken. Hij scheld voordurend, bedreigd etc etc. Nu heb ik er een ip logger opgezet en heb zijn ip achterhaald. Na een trace kwam ik erachter dat hij een abbonnement heeft bij a2000 (upc/chello).

Nu is mijn vraag of iemand het adres van deze persoon erbij kan leveren, zodat we met hem contact op kunnen nemen dat hij moet ophouden met het gespam.

Wie kan mij aan zijn adres helpen?

Met vriendelijke groet,

Pieter
En hem daar na een paar tikken tegeven? 8)7
:P
maar nooit gehoord van vertrouwelijke informatie?

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
abuse@chello.nl?

They made me do it.

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-02 19:51

Super_ik

haklust!

je moet gewoon wat logs ed naar abuse@chello.nl sturen, met wat uitleg enzo
en verder dat ip gewoon blokken in je gastenboek

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:42
Of je geeft hem een waarschuwing en desnoods ban je hem als hij doorgaat.
Maar dit is niet echt iets voor SPV trouwens ;)

The devil is in the details.

• It-er
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-02 07:15
"zodat we met hem contact op kunnen nemen dat hij moet ophouden met het gespam"

:D :D :D

jeah right....als het nou een brei-club was ok....maar een voetbalclub...dat riekt nogal naar wraak :D :D

what is your major malfunction???

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:45
In SPV? :?

There is no magic.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.