What the heart requires may never be understood by the mind!
Verwijderd
Ik gebruik een CanonScan FB630U ben er zeer tevreden mee.. makkelijke software, mooi vormgeving
Verwijderd
AGFA komen altijd als best uit de test. Maar als je uit die twee wilt kiezen dan zou ik voor de hp gaan. De cannons willen nog wel eens moeilijk doen (bij m'n vader gezien). Maar tegenwoordig zijn er geen echt slechte scanners meer. Ligt eraan waar je het voor wilt gebruiken.
Verwijderd
Over de HP scanners:
Service en software altijd (meestal) goed.
HP scanners zijn over het algemeen goed in snelheid en in beeld. Heb zelf altijd HP scanners gehad (5p en 6350c)geen problemen.
Service en software altijd (meestal) goed.
HP scanners zijn over het algemeen goed in snelheid en in beeld. Heb zelf altijd HP scanners gehad (5p en 6350c)geen problemen.
Ik wil niet vervelend zijn hoor, maar als je op %scanner% zoekt, krijg je 114 resultaten. Staat zéker de informatie tussen die je zoekt.
Ik heb een Canoscan N650U, en is mooi plat usb scannertje, maar alleen slechte software...
Don't You stare there, Operate!
Verwijderd
Persoonlijk zou ik de HP nemen. Die is altijd wel goed in dat soor apparaten. ik heb zelf een HP 3300C, de voorganger van die 3400C, en die bevalt prima.
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 05 november 2000 13:31 schreef Obi het volgende:
Ik wil niet vervelend zijn hoor, maar als je op %scanner% zoekt, krijg je 114 resultaten. Staat zéker de informatie tussen die je zoekt.[/quote][cynische mode]
Als je een post maakt, waar het ook maar over gaat, is er altijd wel iemand die zit te zieken dat er op search het wel te vinden is.
[/cynische mode]
JA, ik heb daar gezocht, maar het ging mij om deze twee modellen, niets over gevonden...
Daarbij zal het vast niet erg zijn om het nogmaals de revue te passeren.
Naast dit...ik denk dat ik ook maar voor de HP ga. Bedankt voor jullie reacties...
Ik wil niet vervelend zijn hoor, maar als je op %scanner% zoekt, krijg je 114 resultaten. Staat zéker de informatie tussen die je zoekt.[/quote][cynische mode]
Als je een post maakt, waar het ook maar over gaat, is er altijd wel iemand die zit te zieken dat er op search het wel te vinden is.
[/cynische mode]
JA, ik heb daar gezocht, maar het ging mij om deze twee modellen, niets over gevonden...
Daarbij zal het vast niet erg zijn om het nogmaals de revue te passeren.
Naast dit...ik denk dat ik ook maar voor de HP ga. Bedankt voor jullie reacties...
What the heart requires may never be understood by the mind!
[ik kan ook cynisch zijn mode]
In elke topic (en dat zijn er nogal veel) waar wéér wordt gevraagt 'welke brander' of 'welke scanner' ofzo, zit zo'n reply omdat het gewoon bijna dagelijks gevraagd wordt...
Als je Canon gewoon met één N had geschreven had je misschien wél wat gevonden
[/ik kan ook cynisch zijn mode]
HP is een goede keus, ik ga ook een HP-scanner kopen.
In elke topic (en dat zijn er nogal veel) waar wéér wordt gevraagt 'welke brander' of 'welke scanner' ofzo, zit zo'n reply omdat het gewoon bijna dagelijks gevraagd wordt...
Als je Canon gewoon met één N had geschreven had je misschien wél wat gevonden
[/ik kan ook cynisch zijn mode]
HP is een goede keus, ik ga ook een HP-scanner kopen.
Verwijderd
Wat ik erg fijn vind van HP scanners, ik heb zelf de 4100c scanner, is dat je maar één keer hoeft te scannen, sommige scanner moet je eerst een preview scan doen en als jij gaat zoomen moet 'ie daarna nog een keerje scannen, bij mijn hp scan ik een keertje en daarna versturen naar beeldbewerkingsprogramma.
succes.......en dat HP ding van mij zal echt niet de beste scanner zijn maar hij is redelijk snel! en de prijs kwaliteit verhouding is goed.
succes.......en dat HP ding van mij zal echt niet de beste scanner zijn maar hij is redelijk snel! en de prijs kwaliteit verhouding is goed.
Pagina: 1