Ik zag op tv een reclame van een md speler. Je kon die aansluiten op pc en dan kan je zo mp3tjes over zetten zeg maar.....beetje mp3 speler id.....weet iemand wat het precies inhoud en wat er anders aan is dan een gewone md speler?.....of was het een mp3 speler en heb ik gewoon niet goed geluisterd.....
Het is gewoon een mp3 speler, die met het atrac formaat kan werken. Atrac is nog kleiner dan mp3, maar kan alleen op witte memorysticks gezet worden. Daarnaast wordt hierbij een zeer slecht programma geleverd, dat vaak niet werkt (nog nooit in iedergeval met mijn clie). En het werkt alleen met eerlijk verkregen muziek.
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
ok dan weet ik dus genoeg.....doen niet aan eerlijk verkregen muziek
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2002 19:10 ]
Idd de Sony NetMD, bijvoorbeeld de Sony MZ-N-505, MZ-N-707 en MZ-N1. Zoek eens op www.minidisc.org
dit is het dus echt _niet_. Minidisc is een totaal ander prinicipe dan MP3. Verder worden gegevens die je er op zet beveiligd en krijg je ze er niet meer digitaal af. Verder kun je er gewoon mp3's, WMA's, wav's en gecopieerde audio-cd's inknikkeren tot je een ons weegt. Software werkt goed, als je even de tijd er voor neemt en ook alle updates installeert. Verder kan ik je ook Simple-Burner (zoek maar @ google) aanraden; deze ript zeer snel van CD en in betere kwaliteit dan de OpenMG software zelf. Is overigens ook gewoon van sony, die software.marco899 schreef op 26 november 2002 @ 19:08:
Het is gewoon een mp3 speler, die met het atrac formaat kan werken. Atrac is nog kleiner dan mp3, maar kan alleen op witte memorysticks gezet worden. Daarnaast wordt hierbij een zeer slecht programma geleverd, dat vaak niet werkt (nog nooit in iedergeval met mijn clie). En het werkt alleen met eerlijk verkregen muziek.
En voordeel: voor je 160 minuten muziek betaal je niet 120 euro voor een flashkaart, maar maar 2 euro voor een 1000x herschrijfbaar ultrageil diskje.
DataPlay is al maande failliet en er is nog niemand geld komen schieten (ook geen grote muiekproducenten). dus dat wordt waarschijnlijk niets.Verwijderd schreef op 26 November 2002 @ 21:18:
Kijk ook eens naar dataplay, ik verwacht dat dat hét medium an de toekomst wordt...
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Pagina: 1