Toon posts:

laptop met spellen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een pentium 1 120 mhz.
Ik wil daar graag spellen op spelen, ok ik weet het is niet veel maar je zou er wel CM 01-02 op kunnen spelen bijv. Maar dat doet hij niet, ik denk dat het aan de video kaart ligt.

Hoeveel kost een beetje videokaart en/of moet ik nog meer dingen erin doen om spellen te kunnen spelen?

thnx

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Kun je misschien iets meer specs geven? Bijvoorbeeld wat voor OS je draait, wat er fout gaat, wat voor een videokaart er nu inzit enz. Nu wordt het een beetje giswerk, omdat je te weinig informatie geeft.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Verwijderd

Topicstarter
ik zou niet weten wat er allemaal inzit, het is een 2de hands, het gaat niet alleen om dat spel, het was gewoon een voorbeeld? maar hoeveel kost een beetje videokaart??

• Randomcybrarian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-11-2021

Randomcybrarian

Information assimilated!

een videokaart vervangen in je laptop? Dacht het toch niet ..iets meer specs zou wel aardig zijn. Er zijn trouwens aardig wat draadjes over welke spellen nog op laptops te spelen zijn dus denk ook even aan de search

• DaZZle
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 29-06 08:14
Ik denk dat je alle DOS spellen die er zijn wel kan spelen. Probleem is vaak alleen de ondersteuning voor het geluid die niet altijd goed is onder dos.

De eerste generatie directx spellen moet ook speelbaar zijn, maar dat zal wel snel ophouden, afhankelijk van je geheugen

• ALF
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-08 13:37

ALF

Worms, worms2, red alert denk ik inieder geval wel. :Y)

ik heb thuis een laptop p1 MMX 166/200(weet ik niet helemaal zeker meer) maar red alert heeeft hele lage specificaties dus het proberen waardt is altijd leuk op vakantie :+

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Randomcybrarian schreef op 26 november 2002 @ 19:08:
een videokaart vervangen in je laptop? Dacht het toch niet ..iets meer specs zou wel aardig zijn. Er zijn trouwens aardig wat draadjes over welke spellen nog op laptops te spelen zijn dus denk ook even aan de search
Waar blijft je tweakersspirrit ! paar draadjes extra .. chipset van ge geforce afbranden :p

Enneuh kijk uit he ... er zijn bijvoorbeeld toch wel degelijk dockingbays waar je een (isa of pci kaartje in kwijtkunt) .. dus misschien wel een tnt2 setje kunt gebruiken .. 8)

kennis van me heeft een 486 dingetje . met isa slot in de dockingbay :*)

tombraider 1 speelde ik al op m'n dx4 .... toen zag ze er nog niet zo lekker uit :9

[ Voor 14% gewijzigd door Fish op 27-11-2002 00:26 ]

Iperf

Pagina: 1