Verwijderd

Topicstarter
Ik heb in de zomer dus een Sony MP3 discman gekocht op vakantie in het buitenland, de DC-J01. Het probleem is dat de earphone niet goed is. De bass aan de linkerkant trilt als een gek. Aan de instellingen ofzo kan het niet liggen, andere earphones werken normaal. Ik heb dus een nieuwe nodig, geen headphone, maar een earphone met een KORTE kabel. Die zie je nergens in de winkels waar ik ben geweest... Bijna al die Sony earphones die ze verkopen zijn minstens 1 meter lang, en ik moet de bijpassend lengte hebben van bij die discman omdat er ook nog een remote control bij zit. Waar kan ik die dingen op internet bestellen?

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:38

-Sander-

///M Powerrrrrr

Verwijderd schreef op 26 November 2002 @ 18:04:
Ik heb in de zomer dus een Sony MP3 discman gekocht op vakantie in het buitenland, de DC-J01. Het probleem is dat de earphone niet goed is. De bass aan de linkerkant trilt als een gek. Aan de instellingen ofzo kan het niet liggen, andere earphones werken normaal. Ik heb dus een nieuwe nodig, geen headphone, maar een earphone met een KORTE kabel. Die zie je nergens in de winkels waar ik ben geweest... Bijna al die Sony earphones die ze verkopen zijn minstens 1 meter lang, en ik moet de bijpassend lengte hebben van bij die discman omdat er ook nog een remote control bij zit. Waar kan ik die dingen op internet bestellen?
Add mij ff op icq/msn of stuur me ff een email. Ik heb nog een nieuwe liggen.
Wellicht valt er wat te onderhandelen ?

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:37

Aidix

Geluidspietlut

www.minidisco.com

bestel meteen de 888 dat is de beste.

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:19
ff sony nederland bellen, die kunnen ze naleveren.

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Verwijderd

Topicstarter
Ehm... ja dan morgen ofzo ff Sony bellen. Enne Alfa, wat is je msn (ik heb geen icq).

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:38

-Sander-

///M Powerrrrrr

Verwijderd schreef op 26 november 2002 @ 22:44:
Ehm... ja dan morgen ofzo ff Sony bellen. Enne Alfa, wat is je msn (ik heb geen icq).
alfax55@hotmail.com
Pagina: 1